Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
latin

Van buiten naar binnen Twee amnesia om af te bloeien !

Recommended Posts

Beste growers heb dit jaar twee amnesia zaadjes van royal dutch queen seeds uitgezet in 30 liter potten en een week of twee geleden onder 600 watt hps gezet ,mits ons kutweer de een is 1,80 meter en andere 1,40 meter hoog een keer getopt had graag jullie reacties gehad over wanneer ze klaar zijn ......................hopelijk zijn de foto's duidelijk

Ze ruiken heerlijk goed en zwaar ,hebben dikke harde buds en er hangt heel wat aan loool :)

EC is nu 1,8

Welke week zou ik zitten ik dacht week 10 en er nog een weekje spoelen op nahouden ?

ph 5,9 ik ben beginnen verduisteren rond half juli :lol: grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Dus NIET zo ! Foto's Album

 

Maar zo :lol:

 

gallery_21640_10945_389811.jpg

gallery_21640_10945_323655.jpg

gallery_21640_10945_74811.jpg

gallery_21640_10945_303843.jpg

gallery_21640_10945_595915.jpg

gallery_21640_10945_265394.jpg

gallery_21640_10945_119123.jpg

gallery_21640_10945_599456.jpg

Edited by Dr.LivingStoned
Foto's even zichtbaar gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag foto's in wietforumalbums, zodat de topics ook na verloop van tijd van foto's blijven voorzien en er geen lege en nutteloze topics ontstaan. Ook de laadtijd van vele sites zijn verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen dan.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey halo,

 

antwoord op je vraag?

 

je vraagt of ze al klaar zijn sorry dat is op de fotos niet duidelijk te zien eerlijk gezeg...

 

je denkt dat ze week 10 zitten , nou amnesia hase mag soms wel 12 weken dus ik zou nog 1 weekje voeden en dan 1 week alleen maar water...

 

voor de rest succeas verder,..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek dezelfde plant, en na wat rond geneusd te hebben schijnt de amnesia-haze van Royal Queen Seeds NIET de echte amnesia haze te zijn. ;)

 

De bloeitijd is waarschijnlijk ook een stuk korter dan 12 weken.

 

Als je toch echt wilt weten wanneer hij klaar is kun je het beste even een spotgoedkoop microscoopje bij dealextreme.com kopen (geen verzendkosten). En dan de trichomen even bekijken.

 

 

PS. De amnesia van Soma Seeds is waarschijnlijk de echte. (dus dat wordt mijn volgende kweekje :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kweek dezelfde plant, en na wat rond geneusd te hebben schijnt de amnesia-haze van Royal Queen Seeds NIET de echte amnesia haze te zijn. ;)

 

De bloeitijd is waarschijnlijk ook een stuk korter dan 12 weken.

 

Als je toch echt wilt weten wanneer hij klaar is kun je het beste even een spotgoedkoop microscoopje bij dealextreme.com kopen (geen verzendkosten). En dan de trichomen even bekijken.

 

 

PS. De amnesia van Soma Seeds is waarschijnlijk de echte. (dus dat wordt mijn volgende kweekje :D )

2 kg nat heb ik er afgehaald van twee :P is inderdaad niet de echte maar heel erg lekkerblowertje is al de tweede keer ik dergelijke afbloei groene groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...