Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dark alias

Psilocybe

Recommended Posts

ik kwam thuis na het harde werken terug van het oogsten van mijn plantjes

was mijn vriendin met een paar andere vriendinnen paddestoelen wezen plukken en als echte noor natuurlijk helemaal high van die dingen ik stond er verbaasd van hoeveel dingen ze had geplukt met haar vriendinnen in 3 uurtjes tijd

 

ze had in totaal met 4 vriendinnen 2,5 kilo geplukt dat verdelen over 5 is 500 gram shrooms wordt weer gezellig weekend :P

 

gallery_24963_10256_56749.jpg

 

gallery_24963_10256_229074.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

puntige kaalkopjes,

mooie oogst!

 

hier in nl is het seizoen tussen half oktober en eind november voor de puntige kaalkopjes.

ik heb nu een mooie kaart van nl waar ze voorkomen dus dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.

dus ik ben dit jaar ook zeker van de partij met zoeken,ik heb me er goed in verdiept.

 

tripse met de shrooms,de puntige kaalkopjes zijn een sterke soort,vrij uit de natuur :P

 

greets,

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie oogst! Altijd leuk om het rechtstreeks van de natuur te krijgen toch Volgens mij zitten er echt een paar joekels tussen :verrygood

Voorheen heb ik ze ook wel eens gezocht, maar ik weet niet of ze in West Noord-Brabant voorkomen.

Misschien dat nederwierie me hier mee over kan vertellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze komen wel in brabant voor maar je moet goed zoeken.

de beste plekken zijn grasvelden waar vroeger koeien,paarden hebben gegraasd.

ook wild natuur plekken met bv wilde hooglanders zijn goede plekken.

De semilancaeta groeit graag naast mest van paarden,koeien of runderen dus daar moet je zoeken.

(de mest verhoogd de ph rondom die plek,iets wat ze zeer waarderen)

 

Jammer genoeg was dit jaar een slecht jaar........

Rond oktober tot december is het seizoen tot de eerste nacht vorst dus we zullen even moeten wachten.

 

Maar geen nood we hebben altijd de cubensis die we thuis kunnen groeien :verrygood

 

Nw

Merry xmas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...