Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OrientalSmoking

Plant naar binnen

Recommended Posts

ALOHA jongens,

 

Sinds een tijdje heb ik al planten (ongeveer 5 maanden). Ik had voor de zomervakantie een zaadje uit thai wiet gehaald en geplant. Dit werd een behoorlijk plantje.

De andere planten bloeide maar niet en ik maar wachten en wachten. Totdat ik een paar weken geleden besloot om het plantje (thai) binnen te gaan zetten. Nu heeft hij/zij balletjes en sinds paar dagen terug pistels, dus bloemen. Nu is mijn probleem de lv in de badkamer, ik zet de plant namelijk elke dag om 7 uur binnen en om 7 uur 's ochtends weer buiten (soms laat ik hem binnen staan met licht(spaarlamp) aan zodat hij niet ivm het ruige weer hier omknakt) De LV is rond de 70% in de badkamer (kelder) met 18,9 gr. Celcius. Op zolder is het rond de 60%. Ik ben van plan om hem boven te gaan zetten omdat ik dan toch wat meer ben gerustgesteld. Is de kans op rot groot? Wat moet ik doen want dit zijn de enige twee plekken die geschikt zijn voor de plant. Hoe moet het met het drogen, 60% is toch prima. In het topic las ik namelijk dat drogen best is tussen de 40-60%!

 

Sorry voor het erg lange bericht maar dit moet ik weten want het is m'n enige plant die daadwerkelijk bloeit. De andere twee heb ik opgegeven.

 

Mahalo,

 

OS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat als je de plant ( zoals nu ) snachts en met regen binnen heb staan en met een kleine fan de boel in beweging houd je de rot het langst en goedkoopst op afstand houd.

 

Drogen met een LV van 60% plus is echt niet tof. zo heb ik vorig jaar mijn kweekje een beetje gesloopt, nu zo'n luchtdrogertje gekocht, perfekt continu 45%, kan nog lager maar dit lijkt afdoende want het is echt in 5/7 dagen erg droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super1 Ik heb net een kleine ventilator beneden gezet en op het laagste niveau gezet(heb hem natuurlijk niet direct op de plant gezet maar op de muur, zodat de wind terugkaatst en dus via de muur de plant raakt) tja het wordt winter dus hopen maar dat de zolder ook wat droger zal zijn!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...