Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

Hash maken vrouwen geil

Recommended Posts

Hash is blijkbaar goed voor vrouwen,,die geen zin in seks hebben - maar slecht voor de man.

 

In een studie in 'Hormonen en gedrag ' met de idiomatische Titel : " Man -vrouw verschillen in de effecten van cannabinoïde over seksueel gedrag en voor de gonadale hormonen functie ' , blijkt dat cannabisgebruik libido beïnvloeden , zowel voor mannen en vrouwen - maar het is vrouwen die worden gestimuleerd op een goede manier , terwijl maar mensen verliezen het verlangen.

 

Dierproeven tonen aan dat vrouwen ook seks gepromoot door cannabis , dus wordt ze seksueel extravert en meer open .

 

De mannetjes zijn vooral negatieve gevolgen , zowel in termen van motivatie en erectie. Het is echter onduidelijk wat de tijdelijke THC -gerelateerde afname van testosteron verschuldigd is ( THC is de werkzame stof in cannabis ) - naast dat het onafhankelijk is van andere dingen die ook van invloed op testosteron productie negatief.

 

Ook lijkt het erop dat cannabis remt gonadotrofinen -frigørelsen van verschillende soorten. Gonadotrofinen is een andere frigørelseshormon sexhormoner , dus dit ook van invloed op sexaktiviteten .

 

 

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik word anders ook geil van wiet, en ik ben een man(hoewel het, gelukkig, niet zo is als ik met vrienden aan het blowen ben)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm raar van de mannetjes of de vrouwtjes plant ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...