Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
badc

Badc's The Church 2x mini kweekverslag

Recommended Posts

Hee beste mede stoners,

 

Hier een klein kweek verslagje, zal af en toe wat foto's plaatsen, als er weer wat duidelijke vordering is te zien. Als voeding gebruik ik rozenmest gemaakt van kippenmest van de action en om de 3 weken pokon. Gaat tot nu toe goed met de planten en hoop dat er binnenkort wat buds in gaan komen, de planten ruiken al aardig lekker namelijk. Hoe lang duurt dit nog denken jullie? Ik heb ze gekweekt uit church feminized seeds van greenhouse. Ben begin mei begonnen. Wil de planten niet al te groot hebben voor de buren dus heb ze daarom nog niet overgepot. Er staat trouwens in de nacht een lantaarnpaal aan vlak bij mijn tuin, zou dit ervoor kunnen zorgen dat de planten niet gaan bloeien?? De rechterplant blijft ook wat achter, dit is wel normaal toch of heeft hij wat meer voeding nodig?

 

Hier dan de foto's:

 

gallery_26126_10405_175294.jpg

 

gallery_26126_10405_294297.jpg

 

Laat maar weten wat jullie er van vinden en tips zijn ook altijd welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badc,

 

Je planten zien er mooi uit!

Het is nu nog veel te vroeg voor bloei .. of je moet ze zelf verduisteren.

Bloeien doen ze niet eerder dan eind augustus/ begin september ... als het buiten minder uren licht is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje! Verduisteren lijkt me nogal een intensief karwei, moet je elke dag een zijltje erover gaan leggen ofzo?? Ik wacht wel gewoon even krijg ik ook meer skunk van de planten af natuurlijk. Ik vroeg het me gewoon af, je ruikt het nu al aardig erg de skunk lucht moet je nagaan hoe het over een paar maanden is, denk dat mijn buren niet heel blij zullen zijn dan :P

 

Is het trouwens een goed idee om de plant te toppen? want wil eigenlijk liever niet dat de plant te hoog wordt(buren)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...