Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

w33d

Zomer 2010 tuinkweek

Recommended Posts

Niet dat ik expert ben maar ik had ook van die grijze rupsjes van die grootte en na 3behandelingen om de 1,5week met "KB Bladluizen en Rupsen" (sjah meer staat er ook niet op de voorkant) bleven ze weg. Dat spul is ook tegen spint en nog wat ongedierte en 't is ook nog goedkoop.

En die spinnen, hier zitten ook wat spinnen -wel andere- maar die doen bij mijn weten echt niks fout, ze halen zelfs wat beestjes van je planten af dus dat lijkt me wel oké.

Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet dat ik expert ben maar ik had ook van die grijze rupsjes van die grootte en na 3behandelingen om de 1,5week met "KB Bladluizen en Rupsen" (sjah meer staat er ook niet op de voorkant) bleven ze weg. Dat spul is ook tegen spint en nog wat ongedierte en 't is ook nog goedkoop.

En die spinnen, hier zitten ook wat spinnen -wel andere- maar die doen bij mijn weten echt niks fout, ze halen zelfs wat beestjes van je planten af dus dat lijkt me wel oké.

Succes ermee!

 

Bedankt! :lol: Ik zal op zoek gaan naar zo'n soort bestrijdingsmiddel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat me nou weer overkomen is.. de harde wind afgelopen nacht heeft mijn white widow vernield :lol: tot beneden aan de stam ingescheurt ;) het gaat om deze foto.. ik heb geen foto van de schade.

gallery_17253_10402_207099.jpg

 

Zo stond het erbij..

gallery_17253_10402_1295266.jpg

 

En deze 2 blijven over :lol:

gallery_17253_10402_1164596.jpg

 

Ik hoopte eigenlijk genoeg wiet uit 4 planten te halen waar ik een heel jaar van kan roken zodat ik niet meer naar de shop hoef.. ik denk dat het dit jaar niet gaat lukken. :D helaas pindakaas nu maar afwachten watvoor toppen deze 2 struiken gaan produceren :lol: ik ga een dikke toeter draaien..

 

fijne avond verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het helemaal gehad met die klote wind.:lol: Gatverdamme!!! :@:@ Ik ben zeer verdrietig, boos, telleurgesteld want geen 1 van mijn planten hebben de wind overleeft....zelfs die struik niet.. achteraf had ik beter het hekwerk kunen laten staan... :lol: hierbij moet ik helaas mededelen dat ik met dit bericht het kweken moet afsluiten en even goed dit topic voor dit jaar.. ik woon langs de kust maar binnenkort gelukkig niet meer....

 

ik wens jullie een goede windvrije na-zomer.. zorg dat als de toppen zwaar worden dat ze ergens op kunnen leunen ofzo.. want 1 storm en je kan het oogsten aan de wind over laten... echt ik baal als een stekker.. ik heb zelfs een traantje gelaten :lol: wat kan ik nu nog zeggen.... ik ga een dikke blow draaien om het verdriet te stillen..

 

adios..:'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 4 with wodows op het balkon sattan en daar van zijn er 2 omgevallen door de harde wind.

Ik heb ze gelukkig in potten en kon ze weer gewoon recht op zetten, gelukkig.

 

 

Zonde van je 4 plantjes volgend jaar beter :lol:

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb 4 with wodows op het balkon sattan en daar van zijn er 2 omgevallen door de harde wind.

 

Pas maar op, bij mij waren ze tot onder aan de stam ingescheurt, niet meer te redden :lol:

Ik raad iedereen aan om aan de wind te denken als sommige dat nog niet hadden gedaan..

Onzichtbare vijand :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...