Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TaiPan79

Hoi!

Recommended Posts

Voordat ik mijn kweektent heb aangeschaft heb ik veel op internet rondgekeken en kwam ook op deze site terecht.

Ik heb hier een hoop bruikbare informatie vandaan gehaald en het lijkt me wel een leuk forum om zo af en toe eens te posten.

Vandaar dat ik dus een accountje aangemaakt heb.

 

Ik ben 31 jaar en rook/blow al een jaar of 16. Dagelijks, vooral 's avonds, maar wel behoorlijk veel. Omdat veel coffeeshops hier sluiten en omdat de kwaliteit vaak zwaar onder de maat is wil ik zelf gaan kweken. Een gedoogkweekje in eerste instantie. Ik ben een leek op het gebied van kweken. Maar ik ben ervan overtuigd dat als je er aandacht aan besteed en het in het begin rustig aan doet, dat het allemaal wel moet lukken.

 

Ik heb hiervoor aangeschaft een Homebox 1,2x,1,2x2,0 met 600Watt, afzuiger en 500m3 filter. Compleet setje gekocht en thuis laten bezorgen. Hierin staan momenteel 5 zaailingen (White Whidow) van iets ouder als een week. Alle zaden uitgekomen, hoop dat de rest ook zo voorspoedig mag gaan :P Was met de complete set niet klaar. Heb er ondertussen een Benoco bevochtiger instaan, een klein ventilatortje (had hier gelezen dat dat goed was voor de plantjes). En om de temp. naar beneden te krijgen hangt er inmiddels een actieve inlaat aan met buisventilator.

 

De eerste lesjes zijn inmiddels al geleerd. Zo zal ik dus niet meer starten in de tent maar in een groeikast die ik nu aan het maken ben (tent is mijns inziens overbodig in groeiperiode maar daar denken jullie mss anders over?). En heb nu (en die keuze kon ik vast ooit een keer verklaren) de lampen overdag aan maar zodra het op 12/12 gaat gooi ik de boel om en wil ik de lampen 's nachts aan. En als ik hem na deze kweek ergens anders in huis kwijt kan haal ik hem van zolder af, veel te heet in de zomer.

 

Maar alles lijkt vooralsnog goed te gaan, hou alles bij met foto's en zal binnenkort beginnen met een kweekverslag.

Moest eerst even voorstellen, dus bij deze :whistling

 

Edit: Heb even plaatjes toegevoegd.

 

med_gallery_26856_10356_230174.jpg

 

gallery_26856_10356_364576.jpg

Edited by TaiPan79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...