Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FarGue

Even voorstellen: FarGue

Recommended Posts

Even voorstellen:

Ik ben dus FarGue en dat is een samentrekking van de de woorden Farmer en Guerilla dus jullie kunnen nu wel raden in welke hoek ik actief ben;)

Heb in mijn tienerjaren (17 en 18) twee keer een kweekje gedaan, ik woon landelijk en we hebben redelijk stuk, plus minus 3 hectare, land voor ons zelf (nouja mijn ouders) dus die 5 plantjes waren geen probleem om op een mooie spot te zetten.. Eerste keer was niet een groot succes, 2 planten die gingen bloeien maar ik had veeeeeeel en veel te vroeg geoogst ;) Jaar erop 8 plantjes uiteindelijk 3 groot geworden en afgebloeid. Oogst was rond de halve kilo en toen hebben mijn ouders er een stokje voor gestoken: 'geen plantjes meer op ons terrein' :)

Was zo ideaal want kwam niemand, veel zon en alles bij de hand maar goed ik moet dus nu wijken naar de grote buitenwereld. 2 jaartjes niks gekweekt maar dit jaar begon het weer te kriebelen dus ben weer begonnen. 5 zaadjes ontkiemt en staan nu te groeien in bakjes in een kasje.. Verder heb ik ook 3 plantjes al op spots staan en ga ik binnenkort lowryders ontkiemen..

Ik deed altijd op eigen manier en gevoel maar voor beetje extra gaan googelen want sta altijd open voor aanpassingen en verbeteringen en kwam hier op uit:)

 

Ga misschien ook wel een eigen topic bijhouden..

 

Wil je meer weten; vragen mag!

 

Ciao

Edited by FarGue

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...