Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Weedss

beste voeding voor buitensoort :mata-hari

Recommended Posts

hej iedereen,

 

ik ben van plan om buitensoort mata-hari te bestellen

ik vroeg me af welke beste voeding ik zou nemen

en nog wat benodigd heden

liefst vrij laag buget. :lol:

 

dankuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey weedss

 

Je hebt toch al een topic geopend met bijna dezelfde vragen,'t is een beetje vragen naar de bekende weg :lol:

Zoals ik al in je andere topic zei: heeeeeel veel lezen hier en worden je vragen vanzelf beantwoord

Wat betreft je voeding: Das natuurlijk je eigen keuze, je hebt zoveel verschillende merken voeding.... zou gewoon kijken naar een fles bloeivoeding en booster en een lekkerte volle grondsoort bv. Goldlabel specialmix in een 65 of een 90 liter kuip die je in de bodem vol boort met gaten voor de afwatering en misschien bij sannie nog wat buffertabs bestellen met wat schimmels als je bio wiet wilt kweken ;)

 

Nogmaals mijn advies: heeeeeeeel veel lezen hier en bijna al je vragen zullen dan beantwoord worden.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey weedss,

 

Ik sluit me aan bij smokeyB, maar wil je toch een beetje op weg helpen.

 

Lastig is dat he, zoveel soorten voeding.

 

Ga eens kijken naar canna bio vega en canna bio flores. Beiden 1 component voeding.

Verder evt bloeistimulator. thats it. Vraag je het weer iemand anders dan zal die waarschijnlijk

iets noemen waar degene zelf goede ervaringen mee heeft.

 

Maar lezen geeft je echt de goede info, zoals smokeyB al schreef. Het gaat eerder

om hoeveel en hoe dien ik voeding toe dan om welk merk je moet nemen.

Is dit je eerste kweek? zo ja. dan zou ik het doen zoals hierboven omschreven.

 

succes greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dubbel topic

 

Open aub een verslag waar je je vragen in kwijt kunt....ik zie de vragentsunami anders al aankomen :lol:

 

EN LEES AUB JE PM'S !!! (postvak--->rechtsboven)

 

Gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...