Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

never get busted

Recommended Posts

Ben benieuwd heb je de film zelf ook al gezien ?

Ik heb zo mijn twijfels als ik die titel zie maar je kunt er altijd wat van opsteken natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb de complete film gedownload en was wel leerzaam, hij vliegt met een heli over en laat je zien hoe goed het afval wat je achterlaat te zien is vanuit de lucht, en dat je niet in patronen moet werken.. dus niet een nette rij met van 10x10 planten

hij bezoekt ook enkele guerilla spots van andere kwekers en vertelt er wat over :rofl

hij heeft ook een filmpje met een infrarood camera wat ze nou precies zien.(indoor)

als je nog meer wilt weten kijk je bij overige films enz staat een topic over de complete film

gr cannabizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dik filmpje heb hem via torrentz en je steekt er nogal wat van op ,

nu even verder kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde van je geld zeg :D ......ze zeggen als tip: zorg dat je spullen laat afleveren op een post adres :verrygood ....en dat soort domme dingen....en 3x omdraaien onderweg van "tuincentrum" maar growlokatie..etc etc...

 

kheb hem ook gezien via torrents...voor de rest veel tips mbt US wetgeving waarwij niks aan hebben...

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een tip die ik zelf doe, nooit een growshop om de hoek bezoeken, ik kweek 500 meter van een growshop af, maar haal m'n spullen 40 km verderop :verrygood in die 40 km kom je er vanzelf achter of je gevolgd word of niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpie ik heb die tips niet opgemerkt ?

alleen de films gekeken en vooral guerilla en de warmtescanners

verder zijn de regels voor grote wietteelt wel ongeveer gelijk dacht ik, je bent zoiezo de lul :verrygood

 

edit: als billy cooper met de copper mee gaat vind ik ook erg mooi stukje,

je ziet precies wat je nu wel ziet en wat niet, bijv dingen op je spot achterlaten valt erg op als je deze niet camoufleert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al zei, ik heb hem gezien... :)

Ik laat nooit zooi achter op spots...nergens voor nodig ook....alles kan mee in je rug zak :D .

Maar ik doe het tegen rippers/growers... niet politie oid...

In de winterslaap heb ik al zoveel kwekerszooi zien leggen...want dan ziet de jungle er ineens heel anders uit :D

en ja... de tip van hem om 5 planten kris-kras op een plek te zetten das een goed idee...maar ja zo kom je niet aan aantallen natuurlijk.....

Er is een torrent op pirate bay die 21 gig groot is, die heet: canabis.videos.

Daar zit deze ook in....ach...heb je hem binnen, heb je wel wat te kijken in de winterslaap :verrygood .

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
nog een tip die ik zelf doe, nooit een growshop om de hoek bezoeken, ik kweek 500 meter van een growshop af, maar haal m'n spullen 40 km verderop :rofl in die 40 km kom je er vanzelf achter of je gevolgd word of niet

 

Bezorgen ze niet vanaf die growshop van 500m verderop?

Dan wordt JIJ ook niet gevolgd :lol: :huh:

 

green-lady :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
zonde van je geld zeg :P ......ze zeggen als tip: zorg dat je spullen laat afleveren op een post adres :nerd ....en dat soort domme dingen....en 3x omdraaien onderweg van "tuincentrum" maar growlokatie..etc etc...

 

Amerika is anders carpe_diem, daar ben je wel op je hoede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ehh :P ...ik ben altijd op me hoede :nerd

 

...me vrouw en me hond weten dat ik kweek...en jullie.. :lol: das enough...

 

mooie bump trouwens :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gravedig, niet opgelet man.

Maargoed Amerika is alleen maar gefocused op drugs en campen voor growshops, worden huizen binnengevallen waarbij doden vallen kinderen,vrouwen zonder dat daar reden toe is alleen omdat die agenten weer een drugsbust denken te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toen 2 dvd''s van deze beste man gekeken.

Er zaten wel heel goede tips bij,echt interresant om te kijken.

 

Hier staan ze in volle lengte:

 

 

Never Get Busted Again. Volume 01. Traffic Stops.

 

 

Never Get Busted Again. Volume 02. Never Get Raided.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze bijde in het verleden gezien maar niet goed opgelet, gister weer alles gekeken en er zitten leuke tips tussen, vooral over de politie e.d, ookal geld dat lang niet allemaal niet in Nederlands

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gravedig, niet opgelet man.

Maargoed Amerika is alleen maar gefocused op drugs en campen voor growshops, worden huizen binnengevallen waarbij doden vallen kinderen,vrouwen zonder dat daar reden toe is alleen omdat die agenten weer een drugsbust denken te hebben.

 

Dat zijn de wetten van dat land.

Je weet(zou moeten weten)waar je aan begint in de usa.

Ik zou daar niet aan de(binnen)kweek gaan.

 

 

gr Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...