Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

good shepperd

Power Plants onder 1600W Cooltubes !

Recommended Posts

Wel goede voeding.

Nou afwachten dan maar ;)

Ik blijf je natuurlijk volgen

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

hypro terra of a en b?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a en b natuurlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey GS

 

Die stekken gaan lekker en komen me bekend voor ;) ;)

Ze zien er erg goed uit.

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha...

 

Dat kan zeker kloppen, moeten ook goede stekken zijn, daar kan het volgensmij niet aan liggen. ben ff een paar dagen van huis dus kan pas morgen avond mn dames checken. ze moeten dan wel flink aan het floweren zijn hoop ik!

 

Volgensmij is Hypro alles in 1 en heb er tenminste geen a en b van kunnen vinden.

 

Morgen gaan ze ook weer lekker nieuwe voeding krijgen, laat ze wel nog 5 dagen op ongeveer 1.45 EC staan. maar zal eerst kijken hoe de dames erbij staan!

 

Tot morgen dan maar weer dan !

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee man,

 

Er is wel hypro a en b.

Je moet even goed zoeken op google.

Ik weet niet of dat er mee te heb???

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep dat is de "hydro" voeding, maar ik gebruik hem gewoon op aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry ik bedoel of dat er mee te maken heb dat ze zo laat bloeien.

 

Later

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt,

 

had de hydro ook gezien in a en b maar op aarde niet! ben er dus ook niet achter wat er aan de hand kan zijn, heb aan mn instellingen niets veranderd nadat ik mn NL's er af had gehaald, zou dus goed moeten zijn.

 

Maargoed morgen zal ik ff gluren en hoop dat het een stuk bijgetrokken is!

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey good shepperd

 

ziet er gezond uit joh

die haartjes komen wel en het lijkt me erg sterk dat voeding ermee te maken heeft of een plant de bloei in gaat of niet

ik ken kwekers die gewoon (per ongeluk ) kweken hebben afgedraaid met groei in plaats van bloei voeding.

zonder grammen te verliezen. (dan ga je wel dingen afvragen ;) )

 

licht is de schakel naar bloei, dat de plant andere behoeftes heeft in verhoudeing met P K en N ben ik helemaal mee eens.

misschien je hokkie eens checke als de lampen uit zijn of er geen adapter lampje brand of ergens licht naar binnen komt.

 

en nachtelijke foto,s beperken, dit geeft toch stress

 

maar genoeg gezeur het ziet er lekker uit

 

jahfya

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

Tis echt niet te filmen !!! Ben een paar dagen niet in mn hok geweest en ze zijn gewoon bijna tegen mn tubes aangegroeid, wat enkele zijn dat gewoon al!

 

Heb ff nagekeken maar ze staan nu 4 weken op 12/12 !!!!! nu moet de groei er toch echt wel uit zijn gok ik!

 

Heb nu ongeveer de helft van de dames van onder goed kaal geknipt en ga de rest deze week ook zo behandelen.... moet harde toppen bevorderen en fluffie knipwerk verminderen.

 

Waardes zal ik komende week weer posten, hier nu een paar picas over hoe ze er nu bij staan:

 

Zo hoog had ik ze niet verwacht (zie mn topic naam!)

gallery_19755_9950_151833.jpg

Bloemvorming ligt nu weer op schema en denk een dikke week verloren te hebben (nog steeds onbekende oorzaak).

gallery_19755_9950_5103335.jpg

Wel goed donkergroen veldje (SOG).

gallery_19755_9950_2846041.jpg

Zo komen ze er straks allemaal uit te zien.

gallery_19755_9950_542289.jpg

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker strakke stelten, je bent geselecteerd voor playmate van de maand :wacko:

 

de groei zou er inderdaad uit moeten zijn anders ben je de lul :wOOt

grapje he

 

planten zien prachtig uit alleen nu hopen dat vakantie niet in gevaar komt met de vetraging

bel me maar ik kom wel knippen :verrygood

 

jahfya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mochten ze nu nog doorgroeien, ga ik rigoreus de bovenste 15cm compleet snoeien.....

 

Knip hulp is altijd handig.... 1 voorwaarde is altijd: KNIP NICHTEN niet gewenst !! whahahaha...

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon eens flink dreigen

 

tis niet ideaal om nu nog te toppen maar als je niet anders kan

het zal wel meevallen en anders hier en daar de hoofdtop omknakken

 

ps heb wel nog een verknipte nicht

paar pica's voor de soft secret :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

heb je advies ter harte genomen en de boel maximaal geknakt en gebogen...

 

ziet er mooi egaal uit en het hele veld krijgt nu max lumen.

 

 

Hoop dat het nu zo netjes blijft!

 

Zal morgen ff een pica schieten zodat jullie zien hoe het er nnu bij staat!

 

Thanx voor de tip trouwens ! (was wel erg voor de hand liggend trouwens, jammer dat ik het zelf niet zag!).

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knakken is inderdaad veel beter.

Eindelijk witte haren man :verrygood

Al moet ik eerlijk zijn dat ik het wel vind tegenvallen voor 28 dagen 12/12. Sorry man, ben gewoon eerlijk.

Ben benieuwd naar de de nieuwe picca's.

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat vind ik ook !!

 

Snap ook echt niet waar het aan heeft gelegen. ze waren op 1 of andere manier gewoon niet in de bloei geschoten! Reken in mn schema dan ook vanaf vandaag 2 weken effectieve bloei. Ze krijgen dan ook de tijd om nog bijna 7 weken door te bloeien vanaf nu. Dan hak ik ze om en gaan ze met de voeten omhoog om 3 weken te drogen (dan ben ik pas weer terug van vakantie) Heb dan een kweek van 10 weken groeien/bloeien achter de rug ongeveer.

 

De bloemen zijn nu een slag groter als een knikker en ziet er naar uit dat ze nu de voeding eindelijk omzetten in bloemvorming ! Je ziet ze nu eindelijk per dag groter worden

 

Waardes....

 

 

EC : 1.45

 

PH : 6.2

 

Temp : 19.8 - 27.3

 

LV : 49 - 61

 

Temp voedings water : 19.8

 

Ga deze week over naar 2 voedingen per dag om de potten lekker licht vochtig te houden en de bloemvorming er in te houden.

 

Mooi om te zien dat het veld weer egaal is en veel bloemen nu goed zichtbaar zijn.

gallery_19755_9950_4029710.jpg

 

De zijkant van het veld, goed zichtbare bloemen, midden in zijn ze een stuk groter.

gallery_19755_9950_5108521.jpg

 

Toppen oerwoud gaat het deze keer worden als ik het zo zie... Zal goed moeten ventileren tussen de dames!

gallery_19755_9950_6824.jpg

 

Komende 2 weken gaan het uitwijzen of deze ronde nog lekker gaat lopen na al die vertragingen......

 

Jullie gaan het meemaken groene vrinden !

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo gs! denk je niet dat het toch met de hogere ph te maken kan hebben? dat was het enige wat je had aangepast toch? van een lage ph in eerdere kweken naar een hogere ph deze rond, wellicht kunnen ze de benodigde voedingsstoffen niet opnemen?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo dude.....jappie back in town!!! :wOOt

 

Euhummm.......ik denk dat je lampen te hoog hebben gehangen en in combinatie met 400Watters onder cooltube,te weinig lumen hebben gegeven op die afstand om ze lekker de bloei in te knallen!!!!

Nahja dan groeien ze wat langer door.....ut zal je alleen wat meer knip werk opleveren maar aan grammen opbrengst zal het niet gaan liggen gozer!!

 

Ik zeg:Lekker die cooltube's in de kliko,600 Watters hangen,goeie lampen,en EVSA's toch??

 

Ze zien er iig lekker groen uit,en zullen mooie dikke knoppen gaan opleveren gozer,NO WORRIE'S MATE!!!!!!! :wacko:

 

Oja neem je telefoon is op joh!!!??? :verrygood

 

groene groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het puur een licht of pheno oorzaak heeft.

 

voedings opname in relatie tot ph waarde is een alom bekend fenomeen, maar om dit nu te koppelen aan het wel of niet overgaan van vegetatieve fase naar bloei fase lijkt me erg sterk.....

 

belangrijkste is nu het feit dat ze goed bloeien en dat ze dat ook mooi blijven doen, we hebben wat vertraging op gelopen maar alles is nog binnen het beheersbare gelukkig...

 

hoop nu op een paar mooie kweek weken en kijk gerust ff mee en tips en opmerkingen zijn altijd welkom!

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga je goed in de gaten houden, mijn planten gaan nu gelijk op met die van jou, als je de foto's bekijkt tenminste. succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees

 

lijkt me leuk, ga jou ook volgen dan kunnen we mooi vergelijken......

uit eindelijk komt alles goed!!!

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel apart

hoe hoog zijn ze nou eigenlijk?

hoe hoger de plant hoe langer ze nodig hebben om af te bloeien

 

hebben ze veel zijtakken?

al dan niet gedieft.....

 

er bestaat een goedje om het afbloeien te versnellen!

na gebruik hiervan is wel je medium kapot!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

Papa heeft de dames weer een paar dagen alleen gelaten, bij inspectie vandaag geen rare dingen kunnen ontdekken gelukkig.

 

Zometeen bij lichten aan nog eens goed nalopen.

 

Kan nog geen waardes bekijken maar zo op het eerste gezicht niet te koud/warm geweest en de LV niet voor problemen gezorgd zo te zien.

 

De bloemen zijn ongeveer verdubbeld in volume en hoop de stijgende lijn kan blijven houden.

 

Maargoed nu ff een paar picas en dan in het weekend een volledige update groene vrinden.

 

gallery_19755_9950_370784.jpg

 

gallery_19755_9950_5379413.jpg

 

gallery_19755_9950_1357824.jpg

 

Best bijgetrokken zo als je de picas zo ziet !?!?!?!!!

 

Laters :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...