Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
frisian dew

frisian dew effe voorstellen

Recommended Posts

hoi ik ben frisian dew en nee ik kom niet uit friesland.Na nu denk ik een jaar of 8 niet meer geblowd te hebben heb ik besloten om dit jaar maar eens een buiten kweek te houden en ik hoop met sucses.Met een paar gram ben ik toch wel tevreden verder ben ik benieuwd wat voor uitwerking de wiet op mij zal hebben na een paar jaar niet blowen.Verder vis ik graag en ga graag met mijn old english bulldog een stuk wandelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi welkom hier!

 

Veel lees en kweekplezier gewenst!

Maar of het verstandig is om weer te gaan blowen????

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedergeval wolkom op ut forum yer :verrygood Ik las dat je geen fries was. Maar er zijn ook zat mensen op het forum die het kweken allen wel leuk vinden en zelf niet roken hoor .. mocht het je tegen gaan vallen. Het aan rommelen met plantjes is in iedergeval een erg leuk buiten vertier voor de zomer. Veel plezier op het forum en wie weet kom ik je wel weer eens in een topic tegen..

 

LAters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties.Wat het blowen betreft als ik wat van mijn plantjes afhaal dan wil ik het ook proberen :rofl .Maar zoals vroeger toen ik dagelijks blowde wordt het toch niet meer.Ik denk dat ik nu meer een gelegenheids roker wordt af en toe in het weekend een jointje als ik het nog kan verdragen.Vroeger kon ik het altijd goed verdagen dus afwachten hoe het nu gaat.

Edited by frisian dew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...