Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MrLunk.Tk

Maastricht: Gratis joint op verkiezingsdag 9 Juni 2010 !

Recommended Posts

MAASTRICHT - De veertien coffeeshops in Maastricht hebben voor vaste klanten op 9 juni een gratis joint klaarliggen als ze op die dag gaan stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen.

 

Dat zei voorzitter Marc Josemans van de Maastrichtse coffeeshophouders dinsdag.

„We hopen met het gratis jointje onze klanten te verleiden om in elk geval te gaan stemmen want de meeste cannabisgebruikers zijn erg lui als het om stemmen gaat”, lichtte Josemans toe. Hij benadrukt dat de actie symbolisch is bedoeld. „We kunnen niet controleren of ze echt zijn gaan stemmen.”

De Maastrichtse coffeeshops zien niets in de aangekondigde sluiting door coffeeshops op 9 juni in andere steden. „Wij geloven niet dat je klanten daarmee kunt dwingen om te gaan stemmen.”

 

Link...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

GAAAP !

 

.

 

Ben ik nu gek ?#$%!

 

Of zie ik voor en tijdens ALLE verkiezingscampagnes...

VRIJWEL ALLE politici aan het BIER !

 

Met deze 'man' voorop:

 

balkenendeaanhetbier.jpg

 

Daaaaaag Jiska Koldersma !

 

 

Wij van Coffeeshopstaking zeggen:

website-intropage.png

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die joldersma lijkt me een typisch gevalletje van ooit fout gegaan door een jointje. trouwens, moeten ze niet al die kamerleden eens psychisch laten testen? ik denk in elk geval dat een achtervolgingswaanzinntje hier en een psychopaatje daar zeker geen uitzonderingen zullen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...