Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

green tomato

Me voorstellen dus...

Recommended Posts

Hoi iedereen ik ben dus de green tomato en heb er al een 12tal commerciele kweken opzitten.Dit is echter al een hele poos geleden en heb me nooit echt verdiept in hoe het beste uit mn planten te krijgen.Nu ga ik opnieuw beginnen maar op een zeer kleine ruimte in vergelijking dus wil deze keer optimale resultaten boeken,waartoe dit forum een serieuze hulp is.Vroeger heb ik nooit meer dan 0,6g/Watt gehaald en streef er dus nu naar een gram per watt te halen en hoge kwaliteit te bekomen.Mijn doelstelling is nog steeds deels commercieel,maar aangezien ik nu in t buitenland woon en nergens fatsoenlijke wiet kan krijgen wil ik voor mezelf toch ook wat.Uiteraard moet deze wiet super zijn :)

 

Ik heb een ruimte in elkaar gestoken van +- 4 vierkante meter met 2x 400W HS en 1x 600W HPS.Ik heb een aparte voorgroeiruimte en een aparte ruimte voor moederplanten van 1m20 op 60cm hoogte 1m80.Deze ruimte wordt belicht door een 150W CMH.

Edited by green tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij pakt weer een hobby op, ik zie het :spliff:

 

Welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...