Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mikegr1

Vraagje

Recommended Posts

Goedendag allemaal,

 

Ik heb een vraagje ik weet niet waar ik zou moeten kunnen drogen mijn ouders zijn er streng op tegen met wiet dus zou thuis niet kunnen drogen.

We hebben wel een zeecontainer misschien zou ik daarin kunnen drogen en we hebben een container waar vroeger vuurwerk in zat van de boerenbond misschien zou ik daarin kunnen drogen?

 

 

Groetjes Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

drogen in een zeecontainer lijkt mij geen probleem.

 

zorg wel voor voldoende luchtcirculatie.

denk ook aan de afzuiging met een koolstoffilter voor de lucht die er vanaf komt.

 

grt a.c.a.b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens ik denk dat het niet gaat lukken die zeecontainer want dat is op het bedrijf van ons pap en die moet daar best vaak komen dus dat zou niet lukken wat moet ik nu doen??

Is er misschien iemand uit omgeving Tilburg?

 

Groetjes Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey

 

zee container .lijkt me ook geen gekke oplossing maar komen je ouders daar nooit dan?

En anders heb je vast ook wel een goede kammeraad of kennis ofzo die het wel grappig vind.?

 

Succes

 

zip

 

ps: in die container kan je ook mooi een indoorkweekje houden :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zou wel mooi zijn zip ;),

Maar mijn vader komt daar best vaak denk ik nu aan want daar staan paar spullen van hem in die hij verkoopt dus ik denk dat het trouwens ook niet kan :)

 

Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh ;) ...zie eerst maar dat je wat oogst :) ...dat droogprobleem is zo opgelost :)

mensen zat... die tegen vergoeding een plantje willen drogen voor je :)

 

droog probleem=luxe probleem :)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey

 

ik heb ook wel eens gelezen hier die het in boeken droogden dat rook ook niet heel erg..

Maar je hebt vast wel een kammeraad diens ouders niet zo streng zijn? Kan je het daar ook neer hangen?

Of iemand van t forum....

of ga eens naar de plaatselijke gs mischien heeft die wel een oplossing?

 

Wat voor soorten ga je zetten?

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil stekjes gaan planten 10 of 20 stuks maar ik vertrouw niemand ik ben al een keer genaaid daar mee maar dan veel erger dus misschien als hier iemand uit omgeving tilburg is die wel te vertrouwen is :)

 

Groetjes Mikegr1

Edited by Rich
Dit soort oproepen stellen we niet op prijs !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter doe je het niet onder de neus van je ouders, en al helemaal niet op het werk van je pa!

Hier kan je alleen maar problemen mee veroorzaken.

 

Ookal is je registratie een poosje terug, voorstellen kan geen kwaad :)

 

Succes met je guerrilla!

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ banaantjuh: Mijn vader heeft eigen bedrijf maar dan nog je hebt gelijk er is al keer politie geweest voor wiet controle daar maar niets gevonden maar je weet maar nooit daar.

 

@ Carpe Diem: Genaaid bij een vriend ik en hij hadden een indoor op zijn zolder en hij heeft alles zelf gehouden dusja,

Wat voor stekjes ik neem weet ik nog niet precies man.

 

Groetjes Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja...wie is nog te vertrouwen he...als het om de knikkers gaat :)

 

goede buiten stekken zijn bijna niet te krijgen...dus ik zou maar goede afspraken gaan maken.... ;)

of neem gewoon goed zaad van een echt buiten soortje...die dus 20 sept klaar zijn... :)

in oktober verrot van alles in Nederland...maja... dan hoef je niet meer te drogen ook...dat is dan wel weer een voordeel :)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat snap je niet :) ?

met knikkers bedoel ik geld...

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat snap ik wel :)

 

goede buiten stekken zijn bijna niet te krijgen...dus ik zou maar goede afspraken gaan maken....

of neem gewoon goed zaad van een echt buiten soortje...die dus 20 sept klaar zijn...

in oktober verrot van alles in Nederland...maja... dan hoef je niet meer te drogen ook...dat is dan wel weer een voordeel

 

Hoezo zijn er geen goede buiten stekken bijna niet meer te krijgen?

 

groetjes Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

noem jij maar een verkrijgbaar soortje en zeg maar wanneer die buiten klaar is zonder te verduisteren...

 

als je PP zegt...dan is die klaar 1e week november ;) ...of verrot... :)

 

 

De reden is dat stekkeboeren het hele jaar willen verkopen en die doen dus in perfecte commerciele binnensoortjes... (buiten kweek is maar 1x per jaar...das de moeite niet voor hen om moeders te gaan maken...)

 

het komt er bijna opneer dat je ze zelf moet maken of toevallig een collega-guerilla weet die te veel heeft... :)

of starten uit zaad...

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus jij raad mij aan outside zaadjes te kopen?

 

Groetjes Mikegr1

 

Enige mensen die zouden willen drogen als het zover is?

Edited by Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik raad je aan dit topic van blz 1 tm eind te lezen:

http://www.wietforum.nl/Deense-buitensoorten-t52760.html

 

en de sticky van Indoflow in de guerilla sectie te lezen....

 

 

wat je ook moet lezen zijn de regels op wietforum...je mag niet vragen om illigale handel...

dit forum is slechts voor plant en grow info...er lezen mensen mee die dit forum zouden kunnen sluiten... ;) en dan baal ik als een strekker om eerlijk te zijn...Dit forum is van iemand weetje....en die wil je toch niet in de problemen brengen :)

 

succes :)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het weggehaald :)

 

Maar wat is volgens jou een goed buitensoort stekje die te verkrijgen is?/

 

Groetjes Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey

 

wat carpie ook al zei deense soorten

of soorten van sannie zijn ook goed voor outdoor!

 

 

Kon vorig jaar nog wel durban poison stekken krijgen zijn volgens mij ook wel geschikt voor buiten..

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey

 

wat carpie ook al zei deense soorten

of soorten van sannie zijn ook goed voor outdoor!

 

 

Kon vorig jaar nog wel durban poison stekken krijgen zijn volgens mij ook wel geschikt voor buiten..

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind persoonlijk stekkies fijner dan zaadjes ik hoop echt dat ik een paar goeie buiten stekjes kan regelen,

 

Groetjes Mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd... met stekken hoef je er geen mannetjes uit te halen :) ...en je hoeft dus minder naar je spot ;) ...en je trekt dus geen spoor voor anderen om te volgen... :D

 

maar stekjes zijn weer allemaal zussies :D ...dus die zijn tegelijk klaar... :) ...en dan heb je weer een droogprobleem.... :wOOt

 

 

tis altijd wat he... :) ...elk voordeel heeft zijn nadeel :)

 

 

en idd van basic seeds zijn ook mooie buiten soortjes te koop in sannie shop

 

succes :)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ongeveer 10 a 20 buitenplanten gaan planten wat is een gemiddelde opbrengst ongeveer per plantje als het goed gaat??

 

Groetjes mikegr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey

 

is niet te zeggen hangt van veel dingen af.

Beter ga je uit van 0 gram uit valt t nooit tegen.

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...