Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bboy-apple

Double Fun oogsten

Recommended Posts

Ik wil dit jaar weer een paar plantjes in de tuin zetten. Ik heb 15 zaden van Double Fun voor dit jaar. Nu is het probleem dat ik begin/midden augustus naar Mexico voor een jaar vertrek. Als ik nu zou beginnen met de plantjes, is het dan mogelijk ze een ruime tijd (één maand ofzo) vóór 1 augustus zou kunnen oogsten? Wat zou ik eraan kunnen doen dat ze eerder oogst-klaar zullen worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Misschien een linkje waarin dit word uitgelegd? Ben namelijk niet bekend met verduisteren.

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zorg ervoor dat je planten vanaf eind juni (of begin juli) tot half augustus elke 24 uur 10 tot 12 uur achterelkaar in het donker staan.

 

En ik zou graag willen dat mijn planten dus in begin augustus al gerookt kunnen worden. Zou ik dit verduisteren dan ook eerder kunnen toepassen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik nu maar vast beginnen met ontkiemen en voorgroeien. Dan moet je half mei beginnen met verduisteren. Half juli oogsten, 2 week drogen. Heb je begin augustus wat te roken. Maar reken maar niet op honderden grammen.

 

Dan had je toch beter lowrider zaadjes kunnen aanschaffen of een ander autoflower soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezint eer ge begint is 'n bekend spreekwoord

we willen allemaal zoveel maar denken vooraf nooit na of plannen niks

de beste uitkomst zou hier inderdaad autoflowers zijn

zaaien en over 10-11 weken klaar om te oogsten.

geen gezeik met verduisteren of wat dan ook :)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...