Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

highfly

Mijn 3e kweekje in de DR60 / 250w

Recommended Posts

Het is al weer even geleden dus maar weer eens tijd voor een update :huh:

 

De rek is er ondertussen compleet uit, de planten zitten bijna tegen het dak... ;) Het "gelijk op 12/12" is ergens mis gegaan...

Het tentje is licht dicht en de timer werkt goed maar toch zijn ze maar net opgehouden met groeien... :lol:

Alleen de WW die is netjes gestopt met groeien en begint een lange top te worden.

 

Het filter is uit de kast gehaald (daar blaas ik nu door) en de cooltube zit tegen het dak.

de plantjes lijken wel "muizetrapjes" zo vaak heb ik ze geknakt...

 

Dit is begin week 9 na opkomst, en week 4 van de bloei (valt me beetje tegen, en moet zeker nog 4 weken...)

Maargoed de planten zijn gezond en er komen echt lekkere toppen in dus het verzacht de pijn ;)

 

Ze hebben net ongeveer 1,5 week wat extra magnesium gehad (5-10gr bitterzout per 11l water).

Nu krijgen ze alleen nog 25/25ml A/B (PH 6 / Ec 1.5), en vanaf volgende week wat PK13/14 erbij was zo de planning.

 

 

 

Hier is de bak ellende ;)

gallery_22784_9731_1659633.jpg

 

 

Die Cheese(Links) heeft een eigenaardige lucht, het doet me denken aan licht zure peentjes :blink:

Rechts staat de zwaarder zoete K2, dat is de dikste.

gallery_22784_9731_936801.jpg

 

 

Deze K2 ruikt zo fris, zoet en fruitig(iets van frambozen), beter dan in mijn vorige kweek die "Original Berry's" :rofl

gallery_22784_9731_635877.jpg

 

 

Deze K2 ruikt zwaarder zoet maar en niet zo fruitig (maar wel de dikste)

gallery_22784_9731_2010692.jpg

 

 

Hier is een beetje vage foto van de WW (ik heb de plant ervoor weggehaald)

gallery_22784_9731_219655.jpg

 

 

Cheers ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit een bak ellende is, doe mij er dan een paar ;)

 

Ze zien er goed uit, jammer dat ze net wat te hoog zijn gegroeid. Maar ach een paar mooie toppen, maakt een hoop goed :lol:

 

Moet eerlijk toegeven dat ik dit topic een tijdje uit het oog verloren ben, maar nu ik hem net weer zag, is het zeker de moeite om ff mee te kijken. Ze gaan echt erg mooi, mijn complimenten.

 

Grtz SoftIce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...