Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
petti

plantje kweken op kamer als mijn ouders het niet mogen weten

Recommended Posts

Hoe kan ik een plantje kweken in een lichtdichte kast omdat mijn ouders het nie mogen zien !!! ??? tis dus niet de bedoeling dat hij groot is hé gewoon dat ik een mooi plantje heb. :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik niet aan beginnen. Je kan natuurlijk wel iets knutselen ineen klerenkast ofzo maar als het je al lukt om zonder dat je ouders het merken een licht, geluids en luchtdichte kast te maken zullen je ouders zich waarschijnlijk toch afvragen hoe het komt dat de stroomrekening zo enorm is gestegen. Dat zou je kunnen voorkomen door zonnecellen te gebruiken maar daar hebje dan heel veel van nodig en dat valt ook weer zo op...

de enige optie die ik zou kunnen bedenken is je plantje ergens buiten in een bos kweken ofzo, op een mooi zonnig en uit het zicht gelegen plekje.

greetz, thagrazzhopper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, daaran zat ik vanmiddag ook te denken om het ergens in een bos te planten.

Maar kan mijn plantje dan niet vol insecten zitten zodat het kapot geraakt :s

Moet dat dan een spéciale soort zijn voor buiten of wat?

sorry maar ik ben een beetje een beginneling.

alle informatie is welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd zoekfunctie, en haal dan bij een zadenbank zaden voor een sterke outdoorplant (staat altijd wel duidelijk aangegeven welke geschikt is voor buiten en welke niet). Doe dat wel snel, anders ben je aan de erg late kant... Je vindt hier wel alle info over hoe je ziet wat een mannetje en wat een vrouwtje nis, al komt dat pas over een tijdje aan de orde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou petti......... het is jouw topic, dus jij mag het ook zeggen :)

 

ga je hier toch verder over een mogelijke oplossing voor je kast ?

Of wil je verder gaan over een mogelijke buitenkweek ?

( want dan moet ik de topic even verplaatsen :wink: )

 

zal niet aan een binnenkweek beginnen als ouders het niet mogen weten,

die komen er dan toch wel achter (licht/lucht/potje voeding/ed)

of je moet zo verstoppen en afdekken dat de kans op kortsluiting/oververhitting erg groot wordt.

En dat is zeker in een kast met kleding niet fijn (en snel gebeurd). :(:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou em gewoon ook gewoon ergens buiten neerzetten als je ouders het niet mogen weten.... maja als je ouders nooit op je kamer komen kun je je plantje natuurlijk ook gewoon in de vensterbank van je kamer laten groeien werkt ook zeker wel goed zo heb ik ook een plantje gekweekt duurde wel wat langer maar het ging wel goed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet gewoon in je tuin, waarschijnlijk weten ze niet eens hoe een wietplant eruit ziet???

 

:)

 

Anders elders kan ook natuurlijk, maar als je grote tuin hebt kun je die daar ergens misschien verstoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongen, wees wijzer dan je ouders, Begin gewoon de zooi die je nodig hebt in te slaan..

Als je ouder vragen wat je aan het doen bent, zeg je dat je met een projectje bezig bent.

Knal er 4 planten neer, (1 als je belg bent) dan kan je ze ook garanderen dat je geen illegale dingen doet. (print t maar vast uit want anders geloven ze je toch nie)

Niet over wattages praten !!!!!!! (belangrijk!!

En dan zal t toch allemaal wel meevallen niet waar?

Zijn ze meteen op de hoogte over de stand van zaken over t hele blowgebeuren!!

dus

DOE NOU MAAR!!

boeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zal ik eerder zeggen: doe maar niet !

Kan zijn dat ik een moraalridder ben, maar zonder goedkeuring of op de hoogte zijn mbt ouders en kweken kan je er beter niet aan beginnen. Ze zullen er toch wel achter komen;

en dan heb je vast een nog groter probleem, je zal de spulletjes moeten opruimen (zonde van het geld) en niet te vergeten zonde van de tijd en de plantjes :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, je hebt gelijk ook chop,

K was een beetje enthousiast..hahahaha

 

Vertel t ze eerst maar eens voorzichtig...

Komt dat lampje (na n hoop stress) vanzelf...

 

Dit doet me weer helemaal terug denken aan mn jeugd..lol

Stiekum blowen, laat thuis komen en doorschieten naar mn kamer

whahahahahahahaha

leuk man, back to the good ol' days

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag eerst aan je ouders of je thuis wijn of bier mag brouwen.... trommel de cijfers op over gezondheidsklachten bij roken en drinken en begin dan over kweken.. Vertel je nog wat enge verhalen over versneden hash, en met haarlak bespoten wiet... Kan het haast niet beter zijn dan maar zelf onbespoten e.d. te kweken..

 

Maar in ieder geval... als 't kan (sommige ouders denken altijd eht ergste van wiet) probeer er dan gewoon eerlijk met ze over te praten, dat neemt ene hooop stress weg bij jullie allebei. Bij je ouders over waar jij mee bezig bent en bij jou dat je het niet stiekem hoeft te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet hoe jou ouders precies zijn ingesteld maar ik had de kas hier laten maken en zij tegen pa dat het voor zijn fruit plantjes was haha lol in elk geval de volgende dag de wiet planten erin en daar deden ze heel makkelijk over nah toen dacht ik oke

ik de volgende dag meteen lamp en spullen halen en hokje gebouwd

had het niet gevraagd en ze hadden er zwijgend mee ingestemd me pa vindt het zelfs leuk die dingen te zien opgroeien en vraagt er altijd na enzo

verschilt wel heel erg per ouders natuurlijk

maar probeer et is doe je wiet plantje buiten zonder et te zeggen en dan merk je wel wat ze er van zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu 10 planten in mijn tuin staan, terwijl mijn ouders denken dat het gewoon 'hennep' is en geen 'cannabis' en dat je er dus niks mee aankan :s

maar ik begin een beetje bezorgt te worden want die plantjes zijn northern lights en met het

hete weer zijn ze nu zo'n struiken van 90 hoog en breed , nu zitten ze nog in het vegetatieve stadium en ruiken ze niet zo erg maar ik vrees voor geurhinder bij de geburen (+- 10 m verderop) als ze gaan beginnen bloeien.. ik heb ook 2 'vogelzaad'-plantjes staan die nu 2m50 hoog zijn en aan hun bloei begonnen zijn :?

ik vrees dat ik wel verplicht zal zijn een paar planten voor de bloei te nekken :): :D: :D:

 

 

iemand een ideetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de slechtste planten eruit halen, en die andere nu nog snel toppen.. blijven ze wat kleiner en je haalt toch nog een klein beetje van die verloren planten goed doordat je net iets meer opbrengst hebt... Plus, de hoofdtoppen blijven wat kleiner, ziet er niet zo extreem uit voor je ouders misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vrees dat ik wel verplicht zal zijn een paar planten voor de bloei te nekken :): :D: :D:

 

dit moet pijn doen. hopelijk heb je wat aan de tip van buikmans.

jammer dat je zo ver weg woont anders had je er hier wel wat neer kunnen zetten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt mij ook het beste.. :)

ik ben n begonnen met het afdekken van enkele planten

zodat ik de bloei een beetje kan spreiden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...