Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Saen

Forum irritatie !

Recommended Posts

Beste lezers,

 

Ik wil graag even het volgende kwijt, ik kom zo nu en dan nog ff kijken hier op et forum,blijft leuk.

 

alleen waar ik (en wat medelezers die ik ken) mij toch elke keer aan stoor is het volgende:

 

Je ziet een nieuw topic van een willekeurige kweker, met een vraag of test/kweekverslag noem maar op je opent em en wilt et volgen.

 

je leest de inleiding en dan komt het, dan volgen er medekwekers die ook ineens allemaal wat willen zeggen van die berichten scoorders:

 

Succes...

Leuk dit ga ik volgen ;) ....

hier ga ik voor zitten...

hey dat soortje heb ik ook....

 

nou kan ik hier al die Bull shit wel gaan neerzetten, maar ik denk dat jullie het wel een beetje begrijpen.

 

Voor je weer verder kan met lezen ben je al een paar bladzijdes verder en dan begint het weer opnieuw....

 

Nou ze zijn mooi groen he!!!!!

jeetje wat een dikke stengels, succes :lol:

enz enz....

 

Het zou zo leuk zijn als je een topic een beetje redelijk kan doorlezen, en dat je alleen wat meld als het echt van toepassing is aan het onderwerp !!!!

 

Voor er mensen zijn die zich aangevallen voelen en weer een berichtje erbij willen scoren ;) jij begrijpt het punt dus niet.

En als er ook nog mensen zijn, die dan ineens gaan zoeken in mijn berichten verleden....please <_< !!!!!

 

Het zou echt een stuk schelen als je zo door kan lezen en kan leren van de opmerkingen die er wel toe doen.... En wil je diegene succes wensen of vertellen dat ze er mooi groen bij staan.... STUUR HEM EEN PM'etje nou daar ben je snel klaar mee als je mailbox overstroomt met bullshit <_<

 

Het zal allemaal heel stoer staan al die verzonden berichten,maar hoeveel daarvan hebben toegevoegde waarde gehad ?!

 

Hoop dat jullie het punt een beetje begrijpen,en als je hier niks zinnigs op te melden hebt.....doe het vooral niet.

 

Succes allemaal, en hoop veel sneller leesplezier.

 

Greetz Saen

Share this post


Link to post
Share on other sites

en jij denkt dat dit wel een leuk topic word?

 

 

Ik zal het gelijk sluiten en bij Overigs & Co zetten en hoor het wel van mijn mede mod's of ik hem ook nog op onzichtbaar moet zetten.

 

Een forum is niet gebaad met trollen en bashers, maar ook niet als die een topic openen met alleen een negatieve insteek, zonde van je energie want een simpele verwijzing naar de Huisregels is genoeg, voor de rest is er de p_report.gif als je als users ergens op een ongeoorloofd stukje forum stuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...