Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TopTop

Nieuwe poging

Recommended Posts

zoals gezegd een nieuwe ronde..

bij deze een aantal foto's van mijn nieuwe poging..

 

alle plantjes zijn na 3 a 4 dagen groei meteen in bloei gezet.

zoals te zien sommige eerder als de andere.

iemand tips bij het vroeg in bloei zetten van plantjes?

 

2x Big White (sannie) (links voor op de foto en rechts achter)

1x Basis Beer (sannie) (links achter op de foto)

2x white whidow (uit een grammetje wiet van de shop) (rechts voor en achter midden op de foto)

(jaja vreemde indeling :D)

 

wit folie is nu wat slordig.. wordt tzt verbeterd.

vzs7xtg.jpg

 

1 x white whidow uit shop zakje

gtwemgz.jpg

 

1x white whidow uit het zelfde shop zakje

fffkfii.jpg

 

nu maar hopen op een mooi vrouwlijk resultaat :rolleyes:

 

Groet TopTop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vraagt om tips... mijn tip is... hou je plantjes ongeveer even hoog. want als ze onderling zo verschillen van lengte krijg je straks een probleem met de hoogte van je lamp goed in te stellen.

 

Groetjes Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je vraagt om tips... mijn tip is... hou je plantjes ongeveer even hoog. want als ze onderling zo verschillen van lengte krijg je straks een probleem met de hoogte van je lamp goed in te stellen.

 

Groetjes Freud

 

Hoi Freud..

Daar was ik me idd bewust van, maar ik denk doordat ik ze al heel vroeg in bloei gezet heb.. ik niet hoef te vrezen voor hoogte te kort in me tentje.

Denk ook niet dat de planten heel veel met elkaar verschillen kwa lengte.. op de WW rechts voor na.. die is wel heel mooi laag :rolleyes:

Misschien een idee om te gaan scroggen?

Iig tofdat je mee denkt!!

 

Groet TopTop

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat niet om de hoogte alleen. het gaat er ook om hoe dicht de lamp op de plant hoort te staan en zo krijgen meerdere planten niet ideaal licht. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar freud toch je weet toch wel als je op potten kweek, dat je die mooi op hoogte kan zetten. :rolleyes: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik wel maar toptop moet het weten, bij deze heb jij het hem verteld! goed gedaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt het toch nog goed allemaal poeh :rolleyes: maar ga het zeker in de gaten houden.

 

heb ik meteen een vraagje over de afstand: lamp - plant

ik heb een 250w master son-t pia lamp.. welke nu ongeveer 40 cm boven de planten hangt.. ik heb gelezen dat deze 20 cm van de planten af mag hangen.. alleen merk ik dat mijn temperatuur op de plant al aardig snel op loopt tot 33 graden.. (circulerende lucht)

 

hebben jullie hier enige tips over?

 

bvd TopTop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is geen probleem hoor laat hem maar lekker op een cm of 40 hangen , maar zorg wel voor een beetje afzuiging he .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is geen probleem hoor laat hem maar lekker op een cm of 40 hangen , maar zorg wel voor een beetje afzuiging he .

 

ok dan laat ik m zo hangen.. :rolleyes:

heb er nu een buis ventilator in.. deze zorgt meteen voor een goede aanzuiging :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt allemaal goed niet te veel water niet voeden , en zorg dat je luchtvochtigheid hoog is rond de 80. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Komt allemaal goed niet te veel water niet voeden , en zorg dat je luchtvochtigheid hoog is rond de 80. ;)

 

dat zou heeel fijn zijn :P

luchtvochtigheid is en blijft wel een probleem.. middels sproeien en waterbakjes tussen de bakken krijg ik m op 80%.

maar logisher wijs verdamt dit binnen 20 minuten naar 50%.

wil ik sproeien dan moet de tent open en verlies ik warmte + vocht :D (daarom heb ik nu een wireless hygro meter, kan ik het van buiten uit in de gaten houen).

een luchtbevochtiger lijkt mij niet ideaal.. (bijvullen.. + constante toevoer van vocht)

 

tis allemaal wat :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He toptop

 

Ziet er leuk uit. Alleen je weet toch wel dat de lv bij zaadplanten minder belangrijk is als bij stekken.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
He toptop

 

Ziet er leuk uit. Alleen je weet toch wel dat de lv bij zaadplanten minder belangrijk is als bij stekken.

 

Gr Kramer

 

Hey Kramer..

 

Nee dit wist ik niet :D Maar ze staan zoals ik beschreef vanaf geboorte dag 3 in bloei.. 1e week bloei moet 70% zijn toch?

En dan langzaam afbouwen tot 50% wat ik dus pas wilde gaan doen als de planten goed aangeslagen zouden zijn.

 

Dank jullie wel voor het advies.. CHEERS :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...