Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tl-grower

Voor de belgen onder ons...

Recommended Posts

Voor wie de gemeenten aarstelaar, edegem, hoboken, wilrijk etc.. iets zeggen...

 

buitenkweek van cannabis in zuid antwerpen is al moeilijk genoeg zonder ongewenste bestuivingen. Het doet echter wel goed aan mijn hart te weten dat er andere kwekers buiten actief waren in mijn directe omgeving deze zomer. Echter vind ik het niet fijn dat Madelijn bestoven is door tot op heden onbekend uitschot... Dat U mijn dochter bezwangert, tot daar, maar mijn planten NIET! (uiteraard heb ik geen kinderen anders zou ik zo'n beweringen niet maken)

 

Dus...

 

Ik ben op zoek naar de vader van Madelijn haar (gelukkig niet al te vele) kinderen. Ik hoop dat het een man betreft en geen herma (zij is puur vrouwelijk) want als ze lesbisch was en gelegen heeft met een manwijf zou dit wel eens in latere generaties kunnen bovenkomen. Ze moet bestoven zijn door een plant in de regio berchem - hoboken - mortsel - edegem - wilrijk - aartselaar die haar niet vroeger als eind augustus kan bevrucht hebben. Gezien de datum en het belgisch weer afgelopen zomer denk ik aan laat buitengezette planten, zware sativa's of lowryders... De eigenaar mag PB sturen, snap dat buitenkwekers hun plaats niet willen bekendmaken wat ik dus wel quasi heb gedaan aangezien de omstandigheden en indien de kruising iets oplevert (en ik aldus toch gelukkig ben) kan die wat resultaat van de ontucht van zijn/haar man krijgen...

 

voor in de toekomst:

 

- Let op mannetjes bij geurillakweek, je wilt toch geen zaden?

- wil je wel zaden, denk aan de stonede buren en poog dit binnen te doen

- doe absoluut geen ruderalis zadenkweekjes buiten in relatief bewoond gebied...

 

Ik hoop papa plant te vinden ;) en hoop op geen herma's of strontplantjes. Anders: wraak B) :tu

 

Grtz, papa tl "mijn dochter moest haar pistels maar in haar broek houden" grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...