Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
$t0n3d

Phillies blunt

Recommended Posts

yo mensen keb vant weekend een phillies sigaar gaan halen echt zo'n vette sigaar maar voor der een blunt van te maken hoe doede da? is da gewoon opensnijden of openpeutere ofzo? leg ff uit plz.... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, gewoon uitrollen zodat je dus gewoon soort rechthoek heb.. (kijk wel uit dat het niet scheurt) en dan shag + veeeeeeeeeel wiet erin.

 

Dan gewoon dichtdraaien en heeeeeeeel erg nat likken en dan t zaakje afronden en opsteken. En verder gewoon genieten van die lekkere blunt :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook mogelijk is da sigarenpapier (want da ist infeite) wa insmeren met honing ofzo, en dan wa late trekken, heeft ne fokking lekkere smaak bij't paffen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah, gewoon uitrollen zodat je dus gewoon soort rechthoek heb.. (kijk wel uit dat het niet scheurt) en dan shag + veeeeeeeeeel wiet erin.

 

Dan gewoon dichtdraaien en heeeeeeeel erg nat likken en dan t zaakje afronden en opsteken. En verder gewoon genieten van die lekkere blunt :(

 

 

uitrollen ? rechthoek? 8O kan ff nie volgen moet ik hem opensnijden of alles er gewoon uitpeuteren en de wietjes erin?

 

En az ie dicht is en ik doe er een beetje honing rond smaakt dit? of komt die niet ten goede van de blunt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, open snijden, leeg halen en dan weer vullen met wiet en dichtrollen. Eventueel wat shag erbij om het iets beter te laten branden.

Je zou hem ook zonder open te snijden leeg kunnen peuteren en daana weer kunnen vullen met dat wat je lekker vind. Net als bij gewoone vulhulzen voor een joint. Bespaart je wel de moeite van het draaien.

 

Wat betreft de honig.

Dit komt vooral tengoede van de smaak en niet zozeer aan de werking.

 

Er zijn trouwens ook gewoon bluntwraps te koop.

Deze zijn al voorbehandelt en verkrijgbaar in verschillende smaken.

Het voordeel hiervan is, is dat je op plaatsen kunt roken waar dat anders niet kan.

Dit omdat je in een blunt in principe de wiet niet ruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry sorry sorry :)

 

K dacht dat je het ook over een gewone blunt had... hmm smaakjes die ze verkopen vind ik vaak echt lekker. En ik krijg er niet zo'n droge bek van maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit omdat je in een blunt in principe de wiet niet ruikt.
ik ruik m nog steeds hoor :(

 

@ stoned:

honing kan je gebruiken om m dicht te plakken, maar pas op dat je niet te veel gebruikt want dan blijft ie niet meer plakken.

je kan ook gewoon likken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shag???   een blunt is om puur te roken!! :twisted:
ben ik het helemaal mee eens :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...