Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Choppie

wat heb je liever....... (plaatsen topics/reacties)

Recommended Posts

Met name voor Tux-xoe (en sixsnix)....... maar anderen staan natuurlijk vrij om (ook) te reageren :wink:

 

Wat kan je beter hebben..........

 

Plaatsing van veel/meerdere topics, welke vnl dubbelposts zijn of heel algmeen (of onzinnig);

met "gezeur" over: eerst lezen, staat er al, gebruik zoekfunktie, enz enz

 

of

 

Plaatsing van minder topics (oa door eerst lezen), welke (wel) zinnig zijn/je wat van opsteekt ;

met "gezeur" over: het lijkt hier wel dood

 

:?:

 

(optie 3: maak niet uit welke optie......... zolang het "gezeur" maar achterwege blijft :( )

 

:arrow: :arrow: :arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of ik helemaal begrijp wat je precies bedoeld maar ik zou zeggen gewoon plaatsen en laat dat gezeur ook maar achter wegen ik dacht dat blowers altijd relaxt waren

want als je stoned ben zie je soms niet allemaal eve makkelijk bij sommigen dan he en om nou te zeggen dat alles hiero vanzelfsprekend is, is natuurlijk onzin want sommige zijn al blij bij wijzen van spreken als ze het internet aan krijgen het is voorAL BELANGRIJK dat de tropics vriendelijk en behulpzaam zijn want daar is het forum uiteindelijk toch voor om met mekaar een beetje te helpen en om ervaringen te delen natuurlijk met als uitgangspunt die wietplant waar het uiteindelijk om gaat

 

genoeg gelult dit vind ik er van

 

mazzels..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg genoeg geld dit dus ook voor jouw rolhemop :?

 

Het is gewoon door het niet lezen en nutteloos antwoorden wat het forum onoverzichtelijk gaat maken. Ik zeur verder ook niet maar verwijder gewoon de desbetreffend antwoorden deze geen toepassing hebben. Het is veel werk om alles ook informatief te houden.

Het is gewoon een normale vraag om te trachten het forum nuttig te houden.

 

want als je stoned ben zie je soms niet allemaal eve makkelijk bij sommigen dan he en om nou te zeggen dat alles hiero vanzelfsprekend is, is natuurlijk onzin want sommige zijn al blij bij wijzen van spreken als ze het internet aan krijgen het is voorAL BELANGRIJK dat de tropics vriendelijk en behulpzaam zijn want daar is het forum uiteindelijk toch voor om met mekaar een beetje te helpen en om ervaringen te delen natuurlijk met als uitgangspunt die wietplant waar het uiteindelijk om gaat

 

We willen ook graag die stoonde gasten de ellende besparen alles 2 x te moeten lezen :wink:

Denk dat er trouwens aan behulpzaamheid niet te kort schiet, wel aan vriendelijkheid :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn oude berichten man straks over een paar jaar is het ouderwets hiero joh

nee jongens acuut stoppen met posten gewoon alles van het forum opslaan en niet meer terug komen posten is hier verboden........(mischien een beetje overdreven maar zo kom je over) als ik wil posten doe ik

dat daar heb ik die fuctie toch voor?

de basis begrippen haalde ik ook niet echt van het forum in het begin maar mischien

dat velen anderen dat wel doen maar dan zou je die tropics moeten sluiten

en gewoon opslaan terwijl uitgwerekent de gene bent die choppie bijna in gaat halen kwa posten dus tja wat moet ik hier nou mee

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni zegt ook niet dat je niet meer zou moeten posten, graag zelfs, maar doe het nuttig.

 

...want daar is het forum uiteindelijk toch voor om met mekaar een beetje te helpen en om ervaringen te delen natuurlijk met als uitgangspunt die wietplant waar het uiteindelijk om gaat...
klopt en we proberen elkaar nu nog een beetje beter te helpen door de info wat overzichtelijker te maken. Dan zou het erg helpen om de info bij elkaar te houden en dus eerst even te zoeken of er al wat over je onderwerp/vraag bestaat.

 

en gewoon opslaan terwijl uitgwerekent de gene bent die choppie bijna in gaat halen kwa posten dus tja wat moet ik hier nou mee

waar slaat dit nou op. :? Oni post idd veel. vaak ook erg nuttig....

 

dat daar heb ik die fuctie toch voor?

je hebt geen funtie..., je hebt de mogelijkheid hier kennis op te doen of je kennis te delen met mensen.

 

geloof dat het zo wel duidelijk moet zijn... :(

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik ga al voor 3 zonder gezeik dan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga voor optie 3 :( :wink: ik vind alles best als er maar geen gezeur is...

 

Nee gein, ik wil niet veel vervuiling op het forum, maar ik wil het ook niet te streng.......

 

Maar wat ik me vooral afvraag, waarom moet dit hier, dit is geen filosiferen, dit is geen psychologie....

Dit zou beter op z'n plaats zijn in algemeen ofzo....

Nee beter nog in suggestie's/bugs.....

Of van mij part in testen!!!!!!!!!!!

Waar dan ook, grinnik sorry ik draaf door :wink:

 

Dus choppie, waarom dit hier, vertel me je gedachte's, laat me binnen in jouw ziel(om er toch maar een filosofie's tintje aan te geven) :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

think friendly, think friendly think friendly!!

 

 

 

*SLIK***

 

 

ok 3 heheheheheh

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee jongens acuut stoppen met posten gewoon alles van het forum opslaan en niet meer terug komen posten is hier verboden........(mischien een beetje overdreven maar zo kom je over) als ik wil posten doe ik  

dat

 

Dan doe je dat toch ook gewoon, maar probeer het gewoon nuttig te houden. Het zou echt een ramp zijn als je dat niet meer deed.

 

En dat je de indruk krijgt dat ik veel post, iid.

Wil je ook nog weten hoevaak ik mij ook nog eens weerhoud van het plaatsen van een post :?

Kijk ze maar eens na dan en zeg eens hoeveel er dan nutteloos van zijn of oftopic :?

Ben niet zo dat ik in 3 verschillende postjes achter elkaar een antwoord ga geven in tegenstelling tot anderen(niet persoonlijk).

 

Is er trouwen iets niet goed dan met de hulp die ik bied :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou best goeie info kennen wezen

maar ik vind toch ook wel dat de anderen de gelegenheid moeten krijgen om hun ervaring te delen zonder gezeik dat hebben ze ook wel maar het word nu eve te gek hoor

wat een toestand ieder zijn mening denk dan maar en dubbelen post moet je niet lezen je mag het lezen je kan vaak al aan het onderwerp zien waar het over gaat heb je intresse lees het geen intresse pak de volgende makkelijk zat voor ieder wat wils zal ik maar zeggen en ik wilde wel weten hoe tjoppie der zelf over denkt dus ga de dicussie daarom ook aan ik vind toch alles wel best met of zonder gezeik houd een beetje leven in de brouwerij

 

mazzel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of het helemaal duidelijk is maar het betreft hier niet alleen het plaatsen van dubbele topics, maar van dubbele antwoorden in een topic.

Ik moet heirover mijn kritiek jegens jouw echter iets intrekken. Het is toevallig de laatste tijd geweest dat je met enkele onzinnige antwoorden kwam. Over het algemeen zijn jouw antwoorden goed van toepassing.

 

Ik ben er helemaal niet op tegen dat een ander zijn ervaring deelt, dat doe ik ook en niet meer dan dat.

 

Verder werd er ook gevraagt met meer te antwoorden dan alleen met "gebruik je zoekfunctie".

Ook werd er gevraagt eerst gewoon ff te lezen voordat je met een antwoord komt. Verwarring kan nogal snel ontstaan. Denk bijv. aan geel tl-licht :wink:

 

 

dgmdwdvh

 

Oni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga voor optie 3 :D  :wink:  ik vind alles best als er maar geen gezeur is...

 

Nee gein, ik wil niet veel vervuiling op het forum, maar ik wil het ook niet te streng.......

 

Maar wat ik me vooral afvraag, waarom moet dit hier, dit is geen filosiferen, dit is geen psychologie....

Dit zou beter op z'n plaats zijn in algemeen ofzo....

Nee beter nog in suggestie's/bugs.....

Of van mij part in testen!!!!!!!!!!!

Waar dan ook, grinnik sorry ik draaf door :wink:  

 

Dus choppie, waarom dit hier, vertel me je gedachte's, laat me binnen in jouw ziel(om er toch maar een filosofie's tintje aan te geven) :wink:

 

Nou ero, weet je.... wist zelf ook niet goed waar te plaatsen, een "zinnige topic" in rubriek onzin & co komt niet echt geloofwaardig over :roll: :wink: maar heb de psychologie gehaald uit de verschillende manieren van reageren door de verschillende personen op situaties die het gevolg zijn van elkaar.

Waarom reageert men zo, hoe is iedereen tevreden, ed.

 

Moet wel zeggen dat het in principe voor tuxtoe en sixsnix bedoeld was (vanuit andere topic).

Korte uitleg:

opmerking: lijkt wel dood forum hier, niemand reageert

reactie: gek he op dat soort (onzinnige) berichten als bovenstaande

opmerking: zet maar een zinnig onderwerp neer, krijg je zinnig antwoord

reactie: weet geen zinnig onderwerp, doe jij maar

Ik nu gedaan (voor beiden)

Al vraag ik me nu af in hoeverre het werkelijk een zinnige topic is :roll:

Ach, er wordt in ieder geval op gereageert :) (dus zinnig :wink: )

(en kom erachter dat het plaatsen van de link van die topic minder werk was geweest :oops: :P )

 

Het punt dus: veel posts is veel aktiviteit/beweging en mensen die zomaar vanalles plaatsen..........

daardoor klagen mensen over lees eerst even, gebruik zoekfunctie, wordt onoverzichtelijk, ed.

En dan gaan de mensen werkelijk lezen en de zoekfunctie gebruiken

(en zorgen de mods/adms ervoor dat het opgeschoont en overzichtelijker wordt,

waardoor alles nog gemakkelijker te vinden/duidelijker is)

:arrow: dus worden minder topics geplaatst, en reacties (oa gebruik zoekfunctie :wink: )

Nu krijgen we het

:arrow: komen de reacties dat het hier stil/doods is, en is het "weer" niet goed :)

 

 

Het 1 is het gevolg van het ander.......... of niet soms :wink:

 

:idea: stof om over na te denken......... filosofisch :P :( :P :wink:

 

 

Bollemop, ben er zelf dus nog steeds niet uit,

veel (onnodige) topics plaatsen levert bij een deel van de serieuze kwekers "ergenis" op

worden er dan na lang aandringen minder gelijk gepost dan is weer een groep kwekers

(deels ook groep 1 :wink: ) die weer niet blij/tevreden zijn met het minder aantal posts....

Op welke manier hou je het grootste/belangrijkste deel tevreden ?

(iedereen zal toch nog lukken, zo helder ben ik nog wel :wink: )

 

(edit) ........Maar als jij (ero) die topic ergens kwijt kan raken :P vind ik het ook prima hoor :wink:

(heb je het ook met emphatie kunnen lezen ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben van mening dat niemand iets heeft aan negatieve reacties......... :roll:

 

lijkt me handiger als iedereen duidelijk in de titel zet waar de topic over gaat,

als er dan een keer een dubbele post is dan zien de andere lezers dat aan de titel en kunnen ze er zelf voor kiezen om die topic wel of niet te lezen. lezen ze het wel, dan kan commentaar achterwege blijven, lezen ze het niet, dan blijft commentaar ook achterwege. :wink:

 

lijkt me ook wel een logisch gevolg van het regelmatig verzoeken de zoekfunctie te gebruiken en eerst te lezen dat er daardoor minder geplaatst wordt. denk dat wij als leden gewoon minder moeten "zeuren" en dit aan de mods over moeten laten, tis hun funktie :(

 

op psychologisch vlak kan je je wel afvragen waarom men soms negatief reageerd in een topic. men klaagt dan vaak, waarop te voorspellen is dat op dat klagen een reactie komt, dan gaat het nog onoverzichtelijker of meer oftopic worden. heeft volgens mij klager 1 zich zelf het meest mee (en mogelijk een aantal andere lezers/leden).

 

zal daarom zelf ook kiezen voor optie 3, al begrijp ik dat dit niet echt een poll is.

boodschap is wel duidelijk. ga niet zitten zeuren of negatief zijn, reageer op een manier waar de plaatser iets aan heeft of reageer niet, is ook niet verplicht om in elke topic iets neer te moeten zetten. vind je iets onzinnig of dubbelpost, dan kan je ze verwijzen naar die andere topic of gewoon helemaal niet reageren.

Maakt het wel gezelliger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja laat maar hier staan, we geven er wel een psychologisch tintje aan :wink:

 

Het iedereen naar de zin maken gaat niet lukken, dus je moet kiezen voor manieren waar zoveel mogelijk mensen tevreden mee zijn en die het liefste ook nog vriendelijk naar de mods toe is.

 

Dus moeten wij als mods zijnde toch aan de gebruikers vragen om zo goed mogelijk gebruik van dit medium te maken, zoekfunctie gebruiken, in goede topics plaatsen, het onzinnige gedeelte in het onzinstuk te houden, zo min mogelijk dubbel posten enz enz enz

 

Natuurlijk hebben we er alle begrip voor dat dat niet altijd lukt, iedereen maakt weleens een foutje, ook dubbele antwoorden vind ik niet zo heel erg, maar probeer gewoon te lezen wat er al staat en vul aan waar jij vind dat dat nodig is of beaam het gewoon.

Of zeg niets, wat je zelf wilt.

 

Zeiken ergens over doe je thuis maar, dit is een wietforum, relaxed weet je nog :wink:

Wil je toch lekker klagen, doe dat dan onderbouwd, en het liefste opbouwend....

Dan kan er normaal over gepraat worden en kan er gekeken worden wat er aan eventuele problemen te doen valt.

 

De betreffende mods van het betreffende forumstuk hebben allemaal ook een prive-mail hoekje dus je kan en mag ze altijd aanspreken, zo geld dat ook voor de admins.

Maak daar dus gebruik van als je dat nodig vind.

 

Iedereen samen maakt dit forum, dus of het gezellig is, of het doods is, of het saai is, of het interresan is ligt aan jullie, jullie maken het....................

 

Dus doe je best :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je toch lekker klagen, doe dat dan onderbouwd, en het liefste opbouwend....

Dan kan er normaal over gepraat worden en kan er gekeken worden wat er aan eventuele problemen te doen valt.

Vandaar deze topic :wink: :)

 

Ik klaag, doe dat (na verzocht te worden :wink: ) onderbouwd, en zijn opbouwend bezig :) :( :P

Er kan nu met alle leden over gepraat worden (als ze het interessant vinden om te lezen)

en gezamelijk zijn we aan het kijken wat de beste oplossing is om "het probleem van klagen" :wink:

aan te pakken.

 

Vind het een steeds zinnerige topic worden :silly:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...