Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
raimond25

zaadjes aan plant

Recommended Posts

Hallo Allemaal

 

 

Ik heb zaadjes aan mijn plant ondekt is deze stiekem bevrucht of is het een herma ?

en wat kan ik nog met deze plant ?

 

118lklf.jpg

 

 

1grwpy.jpg

 

 

n19riu.jpg

 

 

rasoxh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik zo naar de lokatie kijk van de zaden zeg ik Herma , waarom ?

Als er stuifmeel door de lucht vliegt en het komt op je top zit het meestal boven aan of halferwege de top , de herma zaden zitten meestal onderaan de top omdat daar ook meestal de mannelijke bloemen zich tonen

 

Gewoon laten staan , je kan altijd nog hash van de plant maken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kans bestaat dat je herma's krijgt , wel vermoedelijk allemaal dames die later mannelijke bloemen laten zien bij stress

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaden zitten trouwen overal niet alleen aan de onderkant ook boven in de toppen

Ik heb er ook nog vrouwlijkeplanten naast staan van een ander soort kunnen deze ook bevrucht worden door de herma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als het een herma zou zijn kan die idd je andere vrouwtje bevruchten. Heb je eigenlijk al gekeken of de plant mannelijke bloemen heeft? dan weet je gelijk of het een herma is of niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan geen mannelijke bloemen vinden heb er ook niet zo heel veel verstand van, heb nog een paar foto's gemaakt mischien zien jullie er nog wat aan wat het nu wel is?

het is mijn laaste plant van hollands hope had er 4 zaden gezaaid 3 waren er mannen en deze lijkt ook niet goed

 

33u7vcy.jpg

 

 

243onjq.jpg

 

 

16ar1pz.jpg

 

 

2quro9k.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zaadjes ontdekt in men toppen, had er namelijk al wat laten drogen, heb het pas gezien toen ik er eentje ervan draaide, die wiet kan je toch wel oproken hoop ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet echt even wat duidelijkere foto's schieten topicstarter. Zoals ik het nu zie lijkt de topvorming wel enigzins raar te verlopen iig. Aan de ballen van die mannen te zien lijkt mij dat het kwaad al wel geschied is.

 

Ik heb ook zaadjes ontdekt in men toppen, had er namelijk al wat laten drogen, heb het pas gezien toen ik er eentje ervan draaide, die wiet kan je toch wel oproken hoop ik?

 

B) en je leeft nog?

 

 

 

 

 

:lol: nee kan je prima roken, schijnt alleen de smaak enigzins aan te tasten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet echt even wat duidelijkere foto's schieten topicstarter. Zoals ik het nu zie lijkt de topvorming wel enigzins raar te verlopen iig. Aan de ballen van die mannen te zien lijkt mij dat het kwaad al wel geschied is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hierbij de nieuwe foto's hoop dat deze scherp genoeg zijn zodat jullie het kunnen zien

 

 

292kzyw.jpg

 

 

sqio03.jpg

 

 

1z5np85.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovenste foto is een flinke plek rot...

 

De rest heeft al bruine haren terwijl er geen toppen inzitten, heel veel blad... dus waarschijnlijke bevrucht en verrot.

 

Denk niet dat je hier nog een gram afhaalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...