Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stanza

Mijn leven ...

Recommended Posts

Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben maar ik iig wel ...

 

Ik heb zojuist besloten dat ik kansloos ben. Ik blow elke dag en voel me daardoor elke dag ook wel relax. Dit is echter niet hetgeen wat ik bedoel ...

 

Doordat ik altijd blow heb ik nog weinig nieuwe sociale contacten ... Ik zit zeg maar in een groep blowers en dat zijn mijn vrienden. Ik ga bijna nooit meer uit omdat ik veel te stoned ben en maak dus weinig nieuwe contacten.

 

Ik ben 1.5 jaar geleden met blowen en sinds een paar maanden nu voortaan elke dag. Het is een gewenning geworden .... Het ergste is, 1.5 jaar geleden was ik nog populair, had redelijk wat vrouwen om mij heen en maakte veel nieuwe contacten ...

 

Nu is dat ineens VEEL minder, ik ben me op de muziek gaan richten ... Ik heb nu ook nog maar 2 hobby's, muziek en stanza (ons woord voor wiet / hasj)

 

Mijn conclusie is: 'ik ben geopserdeerd door stanza (ik kan ook nergens anders meer over praten met mijn vrienden) en gebruik het zoveel dat ik de ernst van de situatie niet inzie'

 

Ik vraag me af of meer mensen na een avondje denken tot deze conclusie zijn gekomen op dit forum!?

 

mazzel

stanzanality

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil niet lopen zeiken of zo, maar denk dat dit ergens toch wel aan jezelf ligt?

Den kdat iedereeen die een aanzienlijke hoeveelheid weed per week verzet en een beetje over het/zijn leven denkt wel eens zo'n moment heeft, maar ligt aan jezelf om dan te beseffen van owla, ik steek inderdaad geen klop meer uit, simpel is anders, dat is een feit, maar denk dat je hier toch wel iets aan kan doen?

Ben ook niet echt het uitgaanstype, maar er zijn toch nog plaatsen waar je mensen kan ontmoeten buiten cafe en discotheek? ikzelf surf, skate en board en hierdoor leer ik toch wel een aanzienlijk aantal nieuwe mesen kennen. Zelfs als ik met mn hond ga wandelen leer je nieuwe mensen kennen.

laat je gewoon niet kennen, kop op, probeer misschien eens tijdje wat minder/niet te roken, en zie of het beter gaat... is maar een idee.

en uiteindelijk, populariteit is een zeer vergankelijk iets, mensen vergeten nogal rap, en veranderen vlug van idee/mening, wat ze ene dag nog als iets goed zagen, kan paar dagen erna al slecht zijn

 

see life on the sunny side, :B-fly:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar er zijn toch nog plaatsen waar je mensen kan ontmoeten buiten cafe en discotheek?
coffeeshop :(

 

ja, ben nu ook tot de conclusie gekomen dat ik elk weekend alleen maar zit te blowen in het 'jeugdhonk' en dat dat eigenlijk een beetje saai wordt. en daar ga ik nu dus ook verandering in brengen.. :)

 

GG 8)

 

ps. k heb m doorgeplaatst naar Filosofie & psychologie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe ga je daar iets aan veranderen?

 

Ben er ook al een tijdje geleden tot deze conclusie gekomen, en de enigste manier is ontnuchteren en terug sociaal worden, als je elke dag blowt wordt je op de duur verslaafd, en als je dan een dagje overslaat, worden de dingen zo anders, je bent zo onwennig, je vraagt je af hoe het was om sociaal te zijn tegen mensen die je nog niet kent, en geloof me, het is niet makkelijk om terug te komen naar de "levenden" laat ons zeggen, overdaad schaad, bij alles, en de enige die er iets aan kan doen ben jij!!

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dit dus totaal niet.

 

Ik damp zelf nogal aardig wat weg, maar heb helemaal geen problemen dat ik in een teruggetrokken situatie terecht kom.

 

Ik heb medelijden met je dat je zoveel moet dampen om nergens meer zin in te hebben.

Lijkt er mij toch iets ernstig fout in je situatie.

Al ben ik zo gaar als een toetje, als er iemand een goed idee heeft of iets dergelijks, ben ik weg. Haal die luie reet van de bank af !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp wat je bedoelt, krijg je in de winter helemaal een depressie door...

 

ik leef doordeweeks gewoon heel normaal, alleen voor het slapen gaan een jointje.

 

ik denk dat het blowen het normale leven niet in de weg hoeft te staan. alleen als je altijd stoned bent, ja dan word het een klein probleempje. dus als je gewoon niet altijd blowt dan kan je buiten het blowen (terwijl je je hond uitlaat :wink: ) gewoon weer hallo tegen je buren zeggen, en weer je leven leven zoals je vroeger deedt.

 

het probleempje is alleen altijd een beetje dat drugs je dat altijd een beetje moeilijk maakt. maar je zal dit toch eff zelf moeten doen, als je je probleem wilt oplossen. het kan wel, maar kan jij het ook...

 

& trouwens, ik leer juist heel veel mensen kennen door blowen. en ga is naar een techno party ofzo, neem 2 herbals en een paar jointjes, ik heb het altijd wel naar me zin. ik krijg juist dan altijd een vette energie trip :roll: , & als ik thuis ga blowen word ik ook altijd zooooo brak...

 

gewoon een beetje eigen initiatief

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah, maar ik blowde de hele dag door, en blowde al men geld op, maar nu is het al veel beter :( nu drinkek den elft van mijn geld op

 

oni, het is niet alsof ik mijn buren geen goeiedag kon zeggen, het was echt te raar om uit te leggen :roll:

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowen kan je iig ook aardig depri maken.

Heb je nergens meer zin in.

Heb dit mij niet laten overkomen.

Heeft wel moeite gekost, maar krijg nu weer steeds meer zin ondanks de omstandigheden waarin ik zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zin om te smoren? ik heb 24/7 zin om te blowen, maar het kan nu eenmaal niet, en er zijn mensen die helemaal nooit blowen, en die kunnen ook perfect leven, soms vraag ik me af waarom ik blow, heb nu al zoveel high/stoned gezeten, op den duur is het nieuwe deraf, en ja er is nogaltijd nix zaligers dan met je lief in het gras te liggen, het is goed weer, en je ligt wat te blowen/boozen, ofzo, maar toch...

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een periode van toch al gauw 4 maanden gehad waarin ik ook elke dag de hele dag door leip was, wegens wat omstandigheden die het toch heel verleidelijk maken om nog maar even een blow te roken..maar op een gegeven moment heb ik geprobeerd om alleen savonds voor het slapen gaan op mijn kamer een blow te roken, en dat heb ik een week gedaan, en na die week hoefde ik niet de hele dag door stoned te zijn, alleen ik moest wel continu wiet hebben, nu ben ik zover dat ik doordeweeks al helemaal niet meer blow, in het weekend neem ik mezelf niet kwalijk (moet ook kunnen natuurlijk, ik hoef waarschijnlijk ook niet bang te zijn dat ik de enige ben die er zo over denkt 8) ) Maar blow puur voor de verandering eens een middag niet, gewoon om eens te kijken hoe het ook weer was om nuchter te zijn, en doe dat regelmatig..op die manier ben ik geleidelijk aan steeds minder gaan blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... 1 maar op een gegeven moment heb ik geprobeerd om alleen savonds voor het slapen gaan op mijn kamer een blow te roken, en dat heb ik een week gedaan, en na die week hoefde ik niet de hele dag door stoned te zijn, alleen ik moest wel continu wiet hebben, nu ben ik zover dat ik doordeweeks al helemaal niet meer blow,  

in het weekend neem ik mezelf niet kwalijk 2 (moet ook kunnen natuurlijk, ik hoef waarschijnlijk ook niet bang te zijn dat ik de enige ben die er zo over denkt  8) )  

3 Maar blow puur voor de verandering eens een middag niet, gewoon om eens te kijken hoe het ook weer was om nuchter te zijn, en doe dat regelmatig..op die manier ben ik geleidelijk aan steeds minder gaan blowen.

1 als je weer nuchter bent, en je hebt t ook leuk, realiseer je je idd dat je ook zonder wiet kan leven. k heb dit zelf ook, alleen was ik niet elke dag stoned. k lag laatst in me bed en dacht, af en toe is blowen eigenlijk ook wel heel saai..., als je zo sloom wordt...

2 absoluut :(

3 is idd een goed advies, als Stanza tenminste minder wil blowen :)

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...