Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vegetable

Kweek in kast

Recommended Posts

Hey iedereen

 

Ik dacht eraan om een plantje te zetten in mijn kast op kot. Het enige probleem is dat het zo onopvallend mogelijk moet zijn.

Ik dacht het zonder afzuiging te doen en gewoon er een lamp in te hangen.

 

Nu was mijn vraag of het eigenlijk wel mogelijk is om zo een redelijke kweek (met redelijk goede opbrengst) te doen.

 

Aangezien ik echt een leek ben op het vlak van elektriciteit en lampen aansluiten etc. , vroeg ik me af wat ik allemaal nodig had om dit tot een veilig einde te kunnen brengen. (lees: zodat mijn kot niet in de fik vliegt :P)

Mijn plan was om ofwel met TL lampen te werken (lager energieverbruik) of met een 250W HPS lamp.

Wat heb je allemaal nog nodig om het allemaal veilig aan te sluiten op een stekkerdoos? :)

 

Hoe zit het met de geur als ik zonder afzuiging werk? Is die echt zo fel dat heel mijn kamer er naar gaat ruiken?

Zou dit evt. werken? http://www.smellkiller.be/index.html (leek mij eigenlijk niet zo heel effectief :yummy:)

Is er een goedkope manier om het geurprobleem dan op te lossen?

 

Dank bij vooorbaat

 

Vegetable

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel lezen op dit forum vind je echt alles ... wie zoekt die vind

 

Hier al een leuke om mee te beginnen

 

http://www.wietforum.nl/De-Basisinfo-Alle-...ner-t17120.html

 

En als het niet mag opvallan zal ik toch maar voor afzuiging met koolstoffilter gaan, anders hangt er snel een lekker geurtje in uw kot.

 

Greetz

 

Juanna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...