Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb een aantal planten buiten op het balkon staan, zijn mata-hari's en een onbekende soort uit sannies shop.

Ze staan in 35 liter potten, in het begin geen voeding meegegeven. Halverwege sannies biologische groei voeding gaan geven. En nu geef ik Sannies bloeivoeding mee.

 

Maar de bladeren onderaan sterven en vergelen en de rest heeft enorm veel witte stippen. Ondanks alles groeien en bloeien ze gewoon goed door.

 

Weet iemand wat dit is ? Ondervoeding ? Magnesium probleem ? Heb het hele forum al doorgespit maar kom er nog niet echt uit ?

 

(ik zie net dat ik geen foto's kan uploaden, doe ik zodra het forum het weer doet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dan een aantal foto's van de problemen. Ze hebben denk ik ook een beetje voedingstekort gehad, maar dat gaat nu beter.

Ik denk dat het zwarte bladluis is na het grondig doorzoeken van het forum. Maar weet het niet zeker.

 

Weet iemand wat het is en wat ik eraan moet doen ?

 

gallery_22113_7847_47823.jpg

gallery_22113_7847_20018.jpg

gallery_22113_7847_9265.jpg

 

In eerste instantie dacht ik dat de ontkleuring kwam door voedingstekort, daarom heb ik veels te lang gewacht met actie ondernemen. Alleen het is maar bij een van de planten waardoor ik begon

te twijfelen. Hoop dat het nog niet te laat is.

 

Er zitten her en der wat lieveheersbeestjes in de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck dat heb ik ook zit een beetje te spitten hier op WF wat het is, heb een haze x skunk plant.

 

mocht je wat te weten komen laat het me weten via pm , doe ikook voor jou.

en mijn puntjes van het blad gan krullen.

 

 

ik ga snel verder zoeken...

 

vr gr karpertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...