Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Much

update buitenkweek

Recommended Posts

gallery_22436_8150_847874.jpg

 

deze planten stop ik geen energie meer in, ze staan verdekt opgesteld tussen de Forsythia, vallen niet op zo, krijgen inmiddels de zon die ze al 4 weken moesten missen vanwege dramaweer hier

 

gallery_22436_8150_568360.jpg

 

deze planten zien er beter uit en staan in de volle zon nu, hebben ook de meeste kans van slagen in mijn optiek

 

 

 

gallery_22436_8150_355932.jpg

 

deze lange darmen zijn waarschijnlijk mannetjes maar ik discrimineer niet en er wordt niets omgehakt!! Er staan nog 2 Orange Budjes tussen die het helse weer hebben overleefd.

 

Ik ga me echt richten op microkweek beneden in mijn kelder, heb na 2 seizoenen hier in Skandinavie mijn buik vol van hele horden toeristen en de vele festivals met horden Skandinaviers om me heen en ik maar slepen met die arme planten dat deed ze geen goed, daar bovenop nog het weer, de toch korte zomer...nee, ik ga voor kelderkweek hierna, ben alvast bezig te bedenken hoe ik dat ga aanpakken, het wordt iig een tl-kweek.

 

Wat er van bovenstaande planten aan opbrengst is, horen jullie nog, er zijn er die zelfs nog niet eens bloeien uiteraard, slechts een aantal die ik met vuilniszakken heb verduisterd vertonen bloemneigingen.

 

be happy you all ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...