Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
carpe_diem

AMSTERDAM

Recommended Posts

'Flyerbom' over hennep in Oud West

 

Gedurende een jaar gaan de politie en Stadgenoot actie voeren om bewoners bewust te maken van het gevaar dat het telen van hennep met zich meebrengt. Foto ANP

AMSTERDAM - De politie verspreidt 23.000 flyers huis-aan-huis over hennep in Oud West. Door middel van de flyer wordt aan bewoners gevraagd alert te zijn op bepaalde signalen die kunnen duiden op het telen van hennep.

 

Met de slogan 'Voel jij je veilig naast een kweker in Oud West' is het politieteam van Oud West begin april in samenwerking met woningbouwvereniging Stadgenoot de strijd gestart tegen het telen van hennep in woningen en bedrijfsruimten. Gedurende een jaar gaan de politie en Stadgenoot actie voeren om bewoners bewust te maken van het gevaar dat het telen van hennep met zich meebrengt. (HET PAROOL)

 

http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM...-Oud-West.dhtml

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoeveel bomen zijn daar wel niet voor omgekapt voor zo´n nutteloze actie???? :P

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 23.000 flyers heb je niet al te veel bomen nodig denk ik :D

 

Ik vraag me af of de reclame NEE sticker wordt gerespecteerd.

 

Je mag daar al niet meer staand een pilse drinken op terras en

de bemoeizucht houdt maar niet op. Avondklok is zelfs overwogen. :P

 

Positief is dat de wielklem nog alleen in bijzondere gevallen wordt gebruikt. :P

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluiten van coffeeshops, dames van plezier weg, avondklok instellen, nsb flyers rondstrooien, etc.

Lach me rot als dr straks geen toeristen meer komen :P

Amsterdam haalt een groot deel van zn inkomsten weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.at5.nl/artikelen/20041/parkeren...rste-ter-wereld

 

ja... daar lok je mensen mee...en steun je de 1e economie mee .....( ik ken daar een liedje over...hey Amsterdam...ze zeggen dat je ben verandert...)...rara waarom is de buurt verpauperd....

 

 

 

Zelf heb ik B.L.O. met bijles...en zelfs ik snap dat de cs prijzen omhoog gaan en dus wordt het nog interessanter om zelf voorzienend te worden.Dit forum loopt er vol mee.. :P ..BEN IK NOU ZO SLIM?....OF... ( zei Drs L. Van Gaal).

Dit kabinet is gewoon in de leer geweest bij de uitvinder en van de massa indoctrinatie...juist Dr Gubbels.

En Jood bracht in WO2 geloof ik 1 gulden op, als tipgeld....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel jij je veilig als er een flyer door de bus komt waat deze shit opstaat?...

 

 

massa indoctrinatie!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dan...ik heb NEE NEE STIKKER....gewoon omdat ik te lui ben om die zooi ongelezen weg te gooien.... :P maar ik doe het voor het milieu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...