Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RedP3pper

nie stoned/high

Recommended Posts

ik ben niet zo'n hele ervare blowe, ik doe het niet zo vaak, maar als ik het doe heb ik helemaal niet het gevoel dat ik zweef of felle kleuren zie of dergelijk, ik vind eht wel erg lekker, maar ach, ik wil wel graag een keer goed high/stoned zijn :evil: kan het komen omdat ik gewoon te weinig rook? zelfs met de waterpijp ist nog neit gelukt, ik vind eht erg raar, kan het zijn dat ik er gewoon goed tegen kan? ik ben ook nog nooit dronken geweest.... moet ik gewoon als een gek blowe ofzo en een hele in me uppie downloaden? }:]

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd kan zijn dat je er wat beter tegen kan maar gaan zweven en kleuren gaan veranderen enzo dat heb je niet echt bij het smoren, dan moet je maar eens die paddo's proberen :evil: zul je dat wel hebben dat garandeer ik u. miss weet je gewoon niet hoe het voelt om stoned/high te zijn en is het daarmee dat je denkt dat je nix hebt maar uiteindelijk wel totaal weg bent :cry zou nie techt kloppen maar het moet lukken

 

bb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, die verhalen van mensen die dingen gaan zien enzo omdat ze geblowd hebben... ik vind het bullshit. Zover ik weet bevat thc geen stoffen waarvan je gaat hallucineren, en thc spreekt in je hersenen geen receptoren (de delen van je hersenen die reageren op drugs, zeg maar) aan die hallucinaties veroorzaken.

 

Het kan wel zo zijn dat je ervaring van kleuren, geuren, smaken en geluiden sterker/anders wordt. Ik denk dat bijna elke ervaren blower op dit forum weleens stoned het ideale recept voor een overheerlijke sandwich heeft ontdekt. En dan blijkt nuchter dat een krentenbol met pindakaas en haring helemaal niet zo lekker is, als je begrijpt wat ik bedoel.

 

Ik denk dat je sowieso niet zo sterk moet focussen op wat je denkt dat er met jezelf zou moeten gebeuren als je blowt. Voor de een is stoned zijn weer net effe anders dan voor de ander. En dan is er het verschil tussen high en stoned nog: gewoon relaxed, vrolijk high (van bijv. een pure joint, of vaporiser) of erg stoned, zoals van een joint (dat komt dan vooral door de combinatie thc-tabak, in tabak zit nicotine e.d. wat ook weer een bepaald effect op je hersenen heeft).

 

Wanneer je heel erg gaat zitten denken: ik moet nu stoned zijn want ik heb al x-hijsen genoemen van een joint schiet het niet op. Dan ben je er zo erg mee bezig, dat je neit eens merkt hoe je gemoedstoestand is veranderd ten opzichte van het moment voor je ging blowen.

 

ik vind eht wel erg lekker,

 

Hoppa, daar heb je de belangrijkste reden al te pakken. lekker boeien dan toch, wat er volgens anderen met je zou moeten gebeuren?

 

EN als je goed dronken wil worden, zit er maar één ding op. Heel veel drinken. Ik zal weleens in het onzin forum een post posten over 3-Mannen, een bierdrinkspelletje waar je in een uur echt zo lam als een aap van bent!! Maar nu niet, ik moet nog wat doen, en effe de uitslagen van de verkiezingen gaan bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou k ook doen, blow een keer echt goed/je helemaal de tering, dan wordt je mss wel stoned of kom je erachter dat je al stoned bent ofzo. :wink:

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup, gwoon meer....wat ook kan helpen is blows geven. daarmee bedoel ik dan:

de één steekt de joint omgekeerd in zen mond , dus met de vuurkegel in je mond (hiervoor moet je natuurlijk wachten tot de joint slechts maar een paar centimeter groot meer is)

 

die zet dan zijn handen aan zen mond, de 2e (jij dus) zet je mond aan zen handen, zodat je eigenlijk verbonden bent ....dan gaat die ene met de joint in zen mond blazen, en ga jij inhaleren . dit is wel zwaar :( (afhankelijk van hoe hard die ene blaast)

 

dit lijkt misschien hetzelfde als de joint gewoon oproken, maar toch geeft dit een sterker effect ...weet niet hoe het komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleuren veller zien en zweverig gevoel enzo zijn allemaal niet door wietje,

& idd, paddo`s kunnen dat gevoel wel geven, maar moet je alleen maar doen als je er aan toe bent.

 

maar jij verwachte zeker dat van die kleuren enzo, en toen viel het best tegen :(

moet je is lekker veel smoaken en goeie muziek op zetten, wedden dat je het chill vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh maar dat benk zowieso wel 8) en er zijn wel meer manieren om shotje te krijge, ken je zelf ook doen :( werkt idd wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
)fellere kleuren merk je eigenlijk alleen maar bij gekleurde lampen. (of sneeuw waarin de zon reflecteerd 8) )

 

Dit is natuurlijk ook per persoon verschillend...

 

Als ik ergens in het bos een beste sjimmie knal zie ik alles feller en mooier gras is 10x zo groen enzo :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...