Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
carpe_diem

's-Hertogenbosch met journaal LED filmpje !

Recommended Posts

'Amfetaminelab en hennepkwekerijen'

 

Succesvolle 'groene dag' 's-Hertogenbosch

 

's-Hertogenbosch - Woensdag heeft de politie tijdens een zogenaamde 'groene dag' niet alleen hennepkwekerijen, maar ook een compleet amfetaminelab ontmanteld. Er werden twee aanhoudingen verricht. Tijdens een groene dag wordt door de politie onderzoek gedaan naar aanleiding van vergaarde informatie over met name wietplantages.

 

Amfetaminelab

In de schuur van een woning aan de Doornikstraat, troffen agenten een compleet ingericht laboratorium aan dat bestemd was voor de vervaardiging van synthetische drugs. Het lab was op dat moment niet in bedrijf. Wel stonden er diverse verpakkingen met chemicaliën, zoals aceton en zoutzuur, die voor deze productie worden gebruikt. Ook in de woning stonden enkele kannen met grondstoffen. Het lab werd door experts voorzichtig ontmanteld. De aangetroffen goederen werden in beslag genomen. Volgens deskundigen was sprake van een gevaarlijke situatie. Het betreft een tussenwoning in een woonwijk en met name het explosiegevaar tijdens productie was zeer reëel. De 44-jarige hoofdbewoner van de woning meldde zich in de loop van de middag vrijwillig aan het politiebureau. Kennelijk was hem ter oren gekomen dat de politie bij hem binnen was. De man is ingesloten voor verder onderzoek.

 

Hennepkwekerij in bedrijfspand

In een bedrijfspand aan het Vogelplein vond de politie een zeer professionele hennepkwekerij. Deze was onderverdeeld in meerdere ruimten, waaronder een speciale ruimte voor de kweek van stekken. In totaal werden 9400 planten, waarvan zo'n 7500 stekken, in beslag genomen. Ook alle gebruikte apparatuur werd meegenomen. Een 40-jarige vrouw uit 's-Hertogenbosch, die kennelijk in de plantage aan het werk was, is aangehouden. Zij werd ingesloten. In één van de ruimtes werd gebruik gemaakt van LED-verlichting in plaats van de gangbare assimilatielampen. Kennelijk verbruiken deze aanmerkelijk minder stroom. Aan de effectiviteit ervan wordt door kenners echter nog getwijfeld.

 

Hennepkwekerijen in woningen

Op een zolder van een woning aan de Willem Barentszstraat stond een hennepkwekerij met ruim 200 planten en in een huis aan de Rijnstraat stonden totaal 490 planten. Op laatstgenoemd adres was de hennep verdeeld over een slaapkamer en de zolder.

De elektriciteit werd op beide adressen buiten de meter om afgetapt. De hoofdbewoner aan de woning aan de Willem Barentszstraat is ter plaatse gehoord. Op het tweede adres was niemand aanwezig.

 

http://www.localpoint.nl/crimereports/26932/

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat is de eerste met l.e.d jammer dat er geen foto,s van zijn hd het wel willen zien hoe groot /hoeveeel lampen het ging

greetzzz bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.nos.nl/journaalop3/index.html

 

hier een filmpje van journaal op 3 van woensdag 1/7 om23.00 uur , met flitsen met die LED-verlichting en stekke

 

wat is zie.. is dat de stekken onder de tl zaten en de (moeder)planten onder led en nog een andere verlichting HPS? zaten.

 

iemand misschien meer info uit dat filmpje? ...het begint ong na 45 seconden, daar voor zit ook gedoog nieuws..

 

groetjes,

Carpe_dIEM

 

het filmpje is nog 1 week te zien daar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat net een herhaling van het NOS journaal te kijken. Eerst dat men het drugsbeleid op de kop wil gooien :wub:

Die politici hebben echt de ballen verstand van zaken ;) Maar dat terzijde.

Vervolgens zag ik dus het item van den bosch. Damn wat een aantal :j

Een 40 jarige vrouw met technisch gezien 15000 plantjes.... ;) :yummy: Wens 'r succes!

 

Zag inderdaad ook een glimp van de ufo... Best raar om dat in een commercieel perspectief te zetten. Bedoel: wat doet zo'n mega brood kweker met ufo's... Alleen voor dat beetje minder stroomverbruik :S Dies goed gek. :specool

 

Grtz Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee geen 15000.....

 

9400 totaal waarvan 7500 stekken staat er.

 

 

dus 1900 moeders en 7500 stekken=9400

 

Geen kweker volgens mij maar een stekkeboer...

 

maar nog steeds grote aantallen en ik vond het er erg netjes uitzien,( als je dit leest dame...toppie hoor :specool ) ik weet niet wat de experts hier zeggen natuurlijk...

 

die moeders staan 18/6 volgens mij en dus is elke stroom besparing welkom...en/of ook vanwege minder warmte afvoer ? dus minder afvoergaten, minder geluid en ir beeld? ik gok maar wat..

 

het was een rooidag dus denk ik dat een nsb-er haar de winst weer niet gunde...

 

bij een paar tomaten boeren draaien ze als grootschalige proef OOK met leds zag ik op een landbouw site dus...de geleerden zien er toch wel wat in geloof ik, ze hadden het over diepstralers voor de tomaatjes die ook aan de onderkant groeien...

 

als het in de tuinbouw op grote schaal toegepast gaat worden...dan zullen de prijzen hard zakken...denk ik..

groetjes

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klopt in de tuinbouw zijn er aardig wat proeven met leds .. maar vergeet niet dat zij altijd dag licht tot hun beschikking hebben .het is toch wat anders dan daglichtloze teelt

en van enegie besparing is absoluut nog geen spraken .maar dat zal ook wel veranderen

 

jammer dat ik de link niet open krijg

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij werkt echt nog bij mij....misschien dat je kan kijken bij uitzending gemist?

 

this van woesdag 23.oo uur op ned 3...

 

 

vergeet ook niet dat de hps assimilatie verlichting (bijverlichting als aanvulling op daglicht) uit de kas komt....dus voor hennep is hij geleend volgens mij....ik heb deze wijsheid hier van wf...correct me if im wrong....pls

 

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn weten zijn de tests hier op het forum met die ufo's niet goed gegaan.

 

Plotseling kapot gaan o.i.d. Volgens mij was Doc daar toch mee bezig?

 

Maar goed, enige reden die ik wel aannemelijk vind is het warmte probleem.

 

Qua stroomkosten hoef je 't niet te laten, nog even een paar jaartjes wachten op de

 

betere ledlampen. Dan nog de prijzen omlaag en alle growers gaan uit hun dak :specool

 

 

Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

led filmpje van youtube......van deze stekkenboer(in)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto ervan:

 

gallery_8266_8374_27324.jpg

 

Ik ben toch erg benieuwd wat zo'n ruimte op zou kunnen brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...