Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

met zaailingen vanaf half juli nog een zaadkweek maken buiten

Recommended Posts

hey hey allemaal.

 

omdat het met een paar[naar mijn smaak]potente deense soorten niet gelukt is om man vrouw te selecteren wil ik graag proberen om dit jaar nog wat soorten te laten sexen buiten.dat betekent,buiten zaaien,buiten groeien en bloeien,sexen en zaad kweken.

dit om er zeker van te zijn dat ik volgend jaar plenty zaden heb om es serieus los te gaan in de polders bij mij om de hoek.

mijn verhaal is,dat ik pas vanwege tijdgebrek half juli hiermee kan starten vanuit zaden en mijn vraag is zijn er hier mensen die hier enige ervaring mee hebben..doen of laten?kansrijk of kansloos?

ik hoop wat nuttige info te verzamelen voordat ik hier aan begin..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het zelfde probleem wegens verhuizing.,.

 

vandaar dat ik lowryders heb gekocht bij sannie, daarbij kreeg ik jackberre x bleukronic iemand toevallig ervaring met dat plantje.

ga daar ook nog een verslag van maken maar eerst genoeg voer verzamelen om hier wat op te zetten.

 

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey karpertje

 

nou ik denk dat het met een autootje wel goed gaat komen vanaf half juli omdat die soortjes meteen in bloei zullen schieten na het ontkiemen al.

maar ik weet dat een geen auto flower eigenlijk twee maanden zou moeten groeien om een redelijk product te kunnen maken.

maar ik heb eigenlijk geen idee of dat nog wel kan vanaf juli met een niet auto flower ook al zijn het wel hele snelle groeiers en bloeiers..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb ook nog zaailingen in me serre.. ;)

 

Testen he indo

 

gr

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen!

Ben nu ook nog steeds aan het stekken ( WW. PP en Big Bang).

Opbrengst zal niet echt groot zijn, maar alle topjes hoe klein dan ook zijn meegenomen.

Groetjes.

Peperfreak

 

Zaden krijgen gaat denk ik ook nog wel lukken. Zou het gewoon proberen. Ben je weer een ervaring rijker.

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allen.

 

jah,jullie hebben gelijk..

weet je wat?ik ga het gewoon proberen en we zullen wel zien wat er van komt :rolleyes:

het zullen echt geen bomen meer worden,maar een paar honderd zaden maken zou toch moeten kunnen lijkt mij...

bedankt voor de antwoorden tot zo ver.mocht het verhaal goed aflopen,dan zal ik de resultaten ervan bij mijn guerilla topic toevoegen omdat ook de zadenkweekjes [op twee soortjes na]allemaal buiten in het wild plaats zullen vinden..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...