Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
robdh

'Gemeentelijke wietplantage in Haarlem'

Recommended Posts

Haarlem denkt na over de aanleg van een gemeentelijke wietplantage. SP-raadslid Pieter Anne Wever diende hiertoe een voorstel in in de gemeenteraad.

 

Het plan houdt in dat er een wietplantage komt in de Stadskweektuinen. Particulieren kunnen daar dan per persoon maximaal vijf cannabisplanten kweken. De gereguleerde verkoop moet dan via een gemeentelijke coffeeshop plaatsvinden.

 

De gemeenteraad boog zich gisteravond over het voorstel. Exact de helft van de raadsleden stemde voor het voorstel, de andere helft stemde tegen. Daarom zal het voorstel in de volgende vergadering nogmaals in stemming worden gebracht. Burgemeester Schneiders vond het voorstel "sympathiek".

 

Bron: Fok!/Haarlems Dagblad

Share this post


Link to post
Share on other sites

en met wat voor achterliggende gedachte gaan ze dit doen ???

 

is hier meer info over te vinden ... komt hee; hartelijk over enz iedereen in een gemeente kast zijn/haar wietje kweken en die word zonder moeite nog door geloosd naar de coffeeshopzzz ook...althans dat kan ik opmaken uit het bericht tog??

 

ik weet het niet zal vast achterdochtig zijn etc etc ... maar dit lijkt TE mooi om waard te zijn

 

wat zijn jullie meningen hierover

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

TUP kom er maar in...

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het zo is dat je voor een normaal bedrag 5 binnen planten in de stadskweektuin mag telen en oogsten...

 

Dit is waar ik wel naar toe wil.

 

Al is 5 wat triviaal want de ene 5 is de andere niet he. Maar ja...

 

Ik ben al lang blij dat er wat meer rationeel wordt gesproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, je eigen wiet kweken en het weer terug kopen in de koffieshop??

groet tappie

 

haarlems dagblad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed initialtief...komt er tenminste kwalitatief goed spul in de shop en veilig geteeld ! en met een warmte terug win installatie zal de prijs best redelijk zijn en je bouwt er een politie opleiding school naast met een internaat voor de beveiliging...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je aan kweken als je het zelf niet mag houden???

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk word er al een statement gemaakt.

 

een zeer groot deel van het volk wil gewoon wat wiet, punt.

 

lijkt er op dat we de goeie kant op gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruim 900.000 genieters. misschien wel een miljoen, of zelfs meer.

 

18.8%, bijna 1/5 van het volk.

 

en maar blijven ontkennen. stoepje vegen, als dat er maar schoon uit ziet. en de schone was voorop hangen, de wat oudere vale onderbroeken mogen het daglicht niet zien.

 

18.8% dient te gaan opstaan en van zich te laten horen, positief en vreedzaam.

 

schone schijn, calvinistische jenever wordt aangeprezen door onze mp jp. zuipen moeten we, zuipen is goed en gezegend!

 

V.O.C. mentaliteit. die missen we, zegt ie. leuke tekst voor een spiets (speech) waar de brandewijn bij de koffie komt. inhoudelijk is daar neit over nagedacht want de V.O.C. was nooit en te nimmer mogelijk geweest zonder hennep! alle zeil, touw, zakken voor specerijen etc, kleding(5xsterker als spijkerbroek)(en zachter als zijde!!), medicijn!!, pijnstiller!!, (is niet hetzelfde), voeding(zaad), olie(zaad) enz enz enz etc ect ect............

 

HHEEEEEEEEEEEE KERELS MET JE NETTE PAKKEN EN GLIMMENDE AUTO'S EN JE KEURIGE SCHEIDING IN HET HAAR, MET DIE ALTIJD AANWEZIGE HEER EN BIJBEL, WORD EEN WAKKER. ALS JE IN JE PROGRAMMA OPNEEMT DAT JE 'KEUS' ALS VRIJHEID/VERKIEZINGSLEUS/STANDPUNT AANBIEDT EN GEEN KEUS LAAT AAN 18.8% VAN DE BEVOLKING, DAN BEN JE NIET GOED BEZIG. JE HITST HET VOLK TEGEN JE OP. JE VERZIEKT HET. INPAKKEN EN WEGWEZEN. WAT DE GROTE GROEP CANNABISGENIETERS JULLIE WEL GUNT IS DAT JE IEDERE ZONDAG GEWOON NAAR DE KERK MAG BLIJVEN GAAN OM DAAR DE WEKELIJKSE ZONDEN WEER TE VERWERKEN. DAT HEBBEN WIJ NIET NODIG OMDAT WE HET JUISTE PAD AL GEVONDEN HEBBEN EN EENIEDER RESPECTEREN EN WAARDEREN EN MET RUST LATEN, WIJ ZIJN GEEN HEKSENDRIJVERS MAAR GUNNEN IEDEREEN ZIJN EIGEN LEVENSWIJZE.

 

en als je na dit bericht niets meer van me hoort ben ik schijnbaar, niet schijnheilig want dat is weer net ff wat anders, opgepakt door de bvd omdat ik taal uitsla wat ze niet bevalt. komt er dan iemand om me te redden? want het zou zo maar kunnen, of is dit ventileren van me pure uitlokking en schending van wat voor wet ook??????...

 

 

maar ff kort: iedere gemeente zijn eigen tuin!!!!! maar thuis mag ook gewoon. legaliseren en de spanning en winsten er af halen, lkaat het product maar kelderen naar deprijs van hooi! dan is het klaar. en kunnen we weer echt verder wat er zitten nog een partij problemen aan te komen in de toekomst waar je de politie wel bij wil hebben! omdat ze ons dan weer wel beschermen en dienen. da's nog eens andere koek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het niet zo dat de Tweede Kamer tegen wiet proeven en dergelijke is zoals de gemeente Tilburg wou

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja, ik hoop toch echt dat we de fase van ontkenning voorbij zijn, bijna 1/5 van nederland, uit alle bevolkingsgroepen, gebruikt/geniet van hennep. en dan de politieke geloofsclubs van 200.000 actieve kerkgangersdie de boel wil bestieren. ga nou toch gauw!

 

nederland dient hier vruchten te plukken! voc weet je wel! o ja, en ban de jenever!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...