Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Much

voorstellen kwijt!

Recommended Posts

:) ...Hoi allemaal,

 

Na lang navigeren ben ik nog steeds mijn eigen voorstelstukje kwijt, dus probeer ik het opnieuw.

Ik heet Gon en woon in het Hoge Noorden (Skandinavie) en ben een liefhebber van de oude stempel w.b.t. dit hemelse plantje :), ik zie me de Buitenlandse wiet nog schoonmaken, barstte van de zaadjes toen maar knetterlekkere wiet, begrijp heden ten dage dan ook nog steeds niet waarom er zo wordt gewaarschuwd om vooral te zorgen voor vrouwtjes zonder zaad....begrijp er echt niks van.....zaadhoudende wiet zou niet potent zijn....

 

Ik zal van de week proberen om foto's te plaatsen van mijn huidige serie plantjes omdat ik er vragen over heb, ik ben een "groentje" op kweekgebied, daartoe gedwongen omdat de koffieshops zoals Nederland die kent hier niet voorkomen.

Ik heb twee hondjes en twee oude katten en een lieffie en samen zijn wij 5 jaar geleden hier komen wonen.

We hebben een fijn huis met 1500 vierkante meter grond erom heen, desondanks kweek ik in emmers van 10 liter, dit plantje is hier écht zwaar verboden, dus in open grond loop ik veel meer risico omdat het dan bomen worden, kan ik net zo goed een grote pijl neerzeten en een vlag laten wapperen..."voor wiet... zie hier" lol.....

 

Ik zal ook de komende weken alle fora bezoeken en alles lezen en wanneer er dan nog vragen overblijven dan hoop ik de goede plek te vinden om ze te stellen.

 

heb het goed allemaal:)

 

Gon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Gon,

 

Welkom en toevallig val ik onder dezelfde wetgeving als jij. Afgezien daarvan is het wel een superland. Alleen die FRA-wet staat me tegen!

Succes en hou het vooral stil en onopvallend.

 

JF

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

we zien je vragen wel verschijnen

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Much,

van harte welkom op dit mooie forum :)

Uit welk land kom je precies?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd much

 

kom maar op met die foto's :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom ,op het forum :)

 

Zijn de straffen daar dan zo zwaar?

Oh een beetje stiekem gedoe is altijd leuker dan iets wat mag :D

 

Succes en veel plezier op het forum.

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn, bedankt vor jullie reacties enne...keikjes en zo komen er aan, ben momenteel nog even uithuizig, hondensitter voor twee vriendjes die een begrafenis hadden in NL, het zijn me een kalveren zg Malamut-honden, ik word zowat gelanceerd tijdens het uitlaten hahahaha...tot snel allemaal :D

Gon

 

pfff keikjes...nah jah....kiekjes dus (ik typ vaker alles omgekeerd, zal wel een jeugdtrauma zijn, de een of andere lerares waar ik niks mee had) :)

 

bei de wee...ik zit in Zweden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha Gon,

 

Welkom en toevallig val ik onder dezelfde wetgeving als jij. Afgezien daarvan is het wel een superland. Alleen die FRA-wet staat me tegen!

Succes en hou het vooral stil en onopvallend.

 

JF

 

tsja..toeval bestaat niet??lol....kennelijk wonen we in hetzelfde land haha enne die FRA-site/link is in het Zweeds en dat lees ik maar met mate, door mijn ziekte kon ik slechts 3 maanden scholing krijgen, toen ging het mis, teveel pijn in mijn donder :)

en maak je geen zorgen, ik woon heel landelijk als het ware, slechts 3 buren en wanneer er iets te doen is in de buurt dan verdwijnen de dames naar een veilige plek :)

hejdoa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom ,op het forum :rofl

 

Zijn de straffen daar dan zo zwaar?

Oh een beetje stiekem gedoe is altijd leuker dan iets wat mag :D

 

Succes en veel plezier op het forum.

 

El Fish <_<

... een reactie, beter laat dan nooit....straffen uhhhhh ik denk van wel ja, maarehhhh ik wil geen straf, ook geen klein beetje hahaha, ben tegen de 60 jaar jong (haha) en leef een rustig teruggetrokken leven hier en wil dat voor geen goud kwijt, de tijden dat "stiekum" een rol speelde in mijn leven zijn reeds lang voorbij :rofl ik houd het eenvoudig met zo min mogelijk risico.

Dus, zorg ik ervoor dat de boel niet op valt, het is hier zo enorm groot, heb hele grote wijdse weilanden voor mijn neus en zelfs wanneer je dichtbij mijn huis bent, herken je de planten niet tussen al het groen, de prettige lucht die de planten afgeven verdwijnt in de ruimte, dus eigenlijk best wel ideaal:)

Ik ga me nu wederom bezighouden met foto's plaatsen haha, er is wat ruimte vanmorgen, dus carpe momentum!

Happy times :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl ...Hoi allemaal,

 

ik zie me de Buitenlandse wiet nog schoonmaken, barstte van de zaadjes toen maar knetterlekkere wiet, begrijp heden ten dage dan ook nog steeds niet waarom er zo wordt gewaarschuwd om vooral te zorgen voor vrouwtjes zonder zaad....begrijp er echt niks van.....zaadhoudende wiet zou niet potent zijn....

 

Gon

 

 

welkom Gon

yep kheb 30 jaar geleden wel eens geblowd en inderdaad allemaal zaadjes :rofl ...heb dat meerdere jonkies verteld en ze wezen allemaal naar hun voorhoofd <_<

 

eindelijk een bevestiging

 

thxxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

eensch!

 

Zelfs nederwiet zoals Garlic van de sensi stond soms stijf van het zaad, in '95 nog een kweek op gedaan

 

ben nog steeds mijn zadenverzameling uit die tijd kwijt :'(

 

een maat van mij rookte het liefst een joint met zaad want dat rook zo lekker naar BBQ :')

 

hij kreeg dus altijd een eigen joint <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, ben ook blij hoor:) dat ik niet de enige ben, heb het me steeds afgevraagd, sjonge wat een lekkere wiet was dat toen.

We zullen zien wat deze zomer ons brengt.

 

groet

 

Gon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...