Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

vertimex

Recommended Posts

Tegen welke plaag dan?

 

zoek zelf even verder, gemakzucht van gasten vinden we niet zo leuk

 

Tip

  • Meld je aan en deel je informatie met iedereen.

Googele zoeken :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertimex is levensgevaarlijke ----EDIT----zooi is in de nederlandse land en tuinbouw al jaren verboden :evil:

 

tegen spint gebruik ik al een tijdje buzz-off van atami is biologisch afbreekbaar is beter voor jou voor je planten en voor iedereen die met je meerookt

en 't werkt prima !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertimex, hebben ze dat niet in vietnam gebruikt tegen de bladeren ofzo?

 

zonder gekheid, tegen welke beestjes moet dit gaan werken en als je wilt weten hoe het je plant schaadt, zelf biologisch spul tast al behoorlijk aan. (bij mij wel iig) zou het niet doen als ze in bloei staan, want ze bloeien wel sneller af !!!! tis wel een optater zeg maar

Share this post


Link to post
Share on other sites
vertimex, hebben ze dat niet in vietnam gebruikt tegen de bladeren ofzo?

 

zonder gekheid, tegen welke beestjes moet dit gaan werken en als je wilt weten hoe het je plant schaadt, zelf biologisch spul tast al behoorlijk aan. (bij mij wel iig) zou het niet doen als ze in bloei staan, want ze bloeien wel sneller af !!!! tis wel een optater zeg maar

 

 

Ik weet niet of ze dat hebben gedaan, ik was er niet bij :roll:.

Maar in films zie je ze dat wel gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ik heb deze kweek ook Vertimex gebruikt. het dood elke levend wezen in de kamer!! Dus ook jou! Met gasmasker of doek voor je mond met water gemixed vernevelen door de hele kamer, daarna 24 uur wachten en dan de ruimte goed ventileren! Doe dit niet als je al stekkies of gewoon planten heb staan, want Vertimex doodt ze. Doe dit dus minimaal 3 dagen voordat je je stekkies gaat neerzetten.

 

Ik zou het trouwens alleen gebruiken bij overmatig last van spint ed. Anders kun je gewoon natuurlijke produkten proberen en zorgen dat je jeruimte goed ontsmet!

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In nederland wordt je zwaarder gestraft op gebruik van vertimex (milieudelict)

dan op de kweek van 500 planten EN TERECHT :evil: :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Het heet VERTIMEC. Jullie hebben allemaal ergens een klok horen luiden geloof ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...