Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JohnSmith

grond kweekruimte

Recommended Posts

hallo beste kwekers/rokers/cannabis fans...ik heb een vraagske.

 

Ik wil een grote zolderruimte gaan ombouwen tot kweekruimte. Een paar jaar geleden heeft Carpetland een vloerbedekking neergelegd. naar eigen zeggen 'als we de grondbedekking weg willen halen dan hoeven we maar met een emmer water de grond nat te maken, nachtje intrekken en dan kunnen we de vloerbedekking alsnog verwijderen! Op waterbasis is de lijm die gebruikt is dan lijkt mijn!!

 

Wat zeggen de overige kwekers...kan ik gewoon bovenop de vloerbedekking kweektenten neerzetten want ik heb in verleden ooit ergens gelezen/ gehoord dat sommige soorten lijm finest kan zijn voor de kweek (de giftige stoffen erin).. wat is jullie mening? Ik wil niet de hele zolder 'ombouwen' maar kweektenten neerzetten die mocht het nodig zijn altijd kan afbouwen en wegdoen.

 

graag uwe reacties en meningen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JohnSmith,

 

Ik heb gekweekt op een zolder waar nog vloerbedekking op lag...25m2 vloerbedekking..ik weet niet op welke basis de lijm was maar ik had er geen problemen door ondervonden.

 

Misschien dat er andere ervaringen zijn?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor uwe snelle reactie. ...heb één ander topic erover gevonden en daarin werd gewoon geadviseerd erboven op te kweken. .wel eerst vijverfolie erop natuurlijk ivm water. (of direct de kweektent erop)

 

enige groot nadeel is dat het dak 'schuin afloopt' aan de zijkanten en ben bang dat de tenten er niet in passen dan...wil veel plantjes neerzetten en heb dus paar tenten nodig dan. Zit ook te denken aan G-Tool kweekkasten neerzetten maar volgens mijn moet ik dan veel kasten neerzetten als ik er zoveel kwijt in wil.

Edited by JohnSmith

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou wel effe kijken of de vloerbedekking niet van vynil is want dan blijft er niet veel over aan het einde van je kweek

ik maak hem het aller liefst helemaal kaal weet ik zeker dat het goed is

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...