Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
madnaaz

1ste kweek op cocos/hydro 400watt

Recommended Posts

dit wordt me eerste x op cocos het sprak me echt aan en na veel lezen heb ik ook er voor gekozen

 

de setup

 

zelf gemaakte kast 80x80x200 met diamond diffusiefolie

 

1x400watt diamond

 

1x90literbak

 

1x500m³/h afzuiger met bijpassende filter

 

12xbionova cocobricks

 

1x ph en ec meter van hanna

 

1x50gram bac schimmels

 

hypro voedingslijn

 

zaadjes zijn van greenhouseseeds en van sannieseeds

 

kingskush, cheese, greenhouse

 

new blue diesel en The One x Chronic x nycd van sannie

 

en met de gieter watergeven

 

gallery_18563_6492_1264422.jpg

gallery_18563_6492_1372819.jpg

gallery_18563_6492_3354813.jpg

 

ze krijgen nu 18uur licht wil ze nog 2 a3 weken voorgroeien en ze krijgen alleen wortelstimulator ec. 0.8 ph 5.8

gallery_18563_6492_2339831.jpg

gallery_18563_6492_3358776.jpg

 

 

alle tips zijn welkom peepz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed begin is het halve werk madnaaz.. :wacko: ..Fijn er weer een cocosnoot er bij te hebben.. :wacko: Ben op dit moment zelf met een mix 50/50 coco's/lightmix, met de bio voeding van Hy-Pro aan het draaien en het gaat als een trein in mijn hokkie..Ga eens mooi bekijken bij jou hoe de Hy-Pro bij jou presteerd..wens je heel veel succes met je coco's rondje.. B)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

He .....leuk zo'n coco verslag,ga deze zeker volgen!!

Succes!! B)

 

ps leuk die verschillende sokken!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat niet zo goed met de plantjes groeien bijna niet alles gaat heel traag en ze zijn een beetje lichtgroen terwijl de ph en de ec prima zijn ik snap het niet ze zitten nu een week in de cocos :( helup

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey gozer ziet er goed uit.

 

heb je je coco's al een water beurt met de juiste waardes gegeven voordat je begon?

Is je grond te nat??

belangerijkste zijn ze al aangeslagen?? wat is je vochtigheid momenteel??

 

hoe je het verteld licht groene bladeren nu al, komt door je te lage vochtigheid!

 

hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mijn luchtvochtigheid is wel wat aan de lage kant 40% maar dat maakt tog eigenlijk niks uit met zaailingen?

ik denk eerder teveel water weet ook niet precies waneer ik water moet geven kan beter wachten als de bovenkant goed droog is of niet? wel klote je heb ook geen tensiometers voor cocos zou wel makkelijker zijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets wat ik ook niet snap die hypro voeding volgens de site moet de a+b voeding een ec van 1.8 hebben.

maar normaal maal moet je dat tog wekelijks opvoeren stap voor stap :D of heb ik het nou fout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb gisteren maar alvast een paar nieuwe zaadjes ontkiemd just in case.

op aarde heb ik dit nog niet meegemaakt die groeiden als kool. denk tog dat ik iets iets fout heb :P gedaan. maar ga tog me best doen om tog een positief resultaat eruit te krijgen :D

 

zal ff een paar picas zetten hoe het er nu uitziet

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals jullie zien ze groeien niet al te snel :D

gallery_18563_6492_627877.jpg

gallery_18563_6492_1165092.jpg

gallery_18563_6492_2472221.jpg

 

wat vinden jullie ervan peepz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel korte internodes, hoe hoog hangt je lamp? Als je die wat hoger hangt zullen ze iets meer strekken, als het goed is.. :P

Ze zien er wel gezond uit :D Succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is je klimaat van je hok?

Het lijkt me dat de cocos erg warm wordt als je de lamp er momenteel 50 cm boven hebt hangen en deze warmere temperaturen buiten?

Je zou de cocos kunnen bedekken met iets reflecterends zodat de warmte niet je medium in gaat en je water ballans zal een stuk stabieler wezen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn klimaat sannie

 

tempratuur tussen de 26 en 29 graden en als het warm weer is dan is het altijd 30 graden binnen

 

luchtvochtigheid is altijd 40%

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat nu beter met me plantjes ze zijn niet meer lichtgroen/geel en ze groeien nu wat sneller want ik zie grotere blaadjes en nieuwe en mooi groen. zijn ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello gasten :D

 

nou de plantjes zien er nu veel beter uit ze zijn volgens mij nu goed aangeslagen :) heb de luchtvochtigheid wat omhoog gekrikt die is nu 80% ongeveer. ik had eerst een luchtvochtigheid van 40 %.

 

gallery_18563_6492_2258276.jpg

gallery_18563_6492_58877.jpg

 

ik wil ze nog 2weken laten groeien en dan de bloei in hoop dat ze niet al te groot worden :)

 

gallery_18563_6492_930368.jpg

gallery_18563_6492_2759756.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cocos, zeer interessant :)

Leuk hokkie, ga je zeker volgen.

veel succes

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer niet hoe het zit met de A+B voeding van Hy-Pro, maar bij geef ik de aanbevolen hoeveelheid wat volgens de beschrijving een Ec van 1 zou geven..nou geloof ik dat nog niet zo net, maar mijn dames staan er donkergroen bij..en al vanaf het begin dat ik ze aan het voeden ben.. :) ..niet te vergelijken met jou Hy-Pro dus.. :D ..kan natuurlijk nog gaan komen nu ze goed aangeslagen zijn..ziet er in ieder geval nog netjes uit allemaal bij je dames..de vochtigheid doet ze goed.. :)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik vindt het ook zo raar het lijkt me wel wat veel een ec van 1.8 normaal moet je dit tog stap voor stap opvoeren heb ze ook al gemailed maar nog geen reactie heb wel de voedingschema van hypro

 

gallery_18563_6492_202890.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedenavond forum verslaafden :)

 

de plantjes doen het prima ze zijn al wat groter geworden en zijn mooi groen nu ik heb de klok vandaag omgezet naar 12/12.

 

van 19:00 tot 07:00.

 

de ph en de ec zijn allebei dik in orde nog geen problemen gehad.

ik hoop dat ze niet al te groot gaan worden wil lekker korte boompjes krijgen vol dikke toppen en veel thc maar dat zien we nog wel.

 

tips zijn welkom peepz :)

 

gallery_18563_6492_2273194.jpg

gallery_18563_6492_790942.jpg

 

 

gallery_18563_6492_223489.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...