Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
duikerke

Coffeesjops in België? Kan dit?

Recommended Posts

Legalisatie, we zijn er nog niet helemaal. Depenalisatie is alles wat er los te krijgen viel in dit landje op dit moment.

 

Maar een coffeshop, dat kan denk ik wel want de wet zegt dat het roken van cannabis kan, tussen volwassenen op een plaats waar geen minderjarigen kunnen komen.

Dus een café, zonder alcoholverkoop waar meerderjarige mensen komen voor het nuttigen van cannabis :wink:

 

Wat denken jullie daarvan eigenlijk?

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een idiee dat bij meerdere mensen al is op gekomen denk ik, maar heb er ook al eens bij stik gestaan en ben tot conclusie gekomen dat er zich een klein probleempje zich voor doet

 

de mensen kunnen en mogen smoren (blowen) in je café zolang er dus geen minderjarige zijn en geen overlast is voor buren en jij niets aanbied in je café en ook moet je een oogje in het zeil houden voor wat er in de omgeving gebeurt (verkoop harddrugs, zwerfvuil, andere illegale handel) dit hierallemaal als je er mee inorde bent geen probleem en kan je een blowcafé starten. maar nu men kleinpuntje waar ik op botste was, hoe gaan de mensen naar huis geraken die in je café vertoefd hebben, je mag volgens de wet minsten geen 14 dagen met de auto rijden als je geblowt hebt, niet daaar de mensen zich hgaan aan houden (is het zelfde als met alcohol maar dat is dan wel weer maatschapelijk aanvaard en zorgt dus weer voor minder problemen met overheid en de flikken natuurlijk, en ook is cannabis nogaltiojd taboe voro de overheid en de flikken hier bij ons)

ze kunnen met de fiest gaan zou je dan zeggen maar dat is dan weer als openbare dronkenschap en dan mag je niet met de feist rijden of zich bevinden op de weg (jaja is ver gezocht mischien maar toch de overheid vindt altijd wel wat om iets teverbieden dus moet je eerst eens denken volgens hen)

 

dus ik denk dat we nog een tijdje moeten wachten voor dergelijke blwocafées openbaar worden en in het straat beeld zullen verschijnen (ik hoopdat alles snel duidelijk wordt en wie weet kan je dan lekker bij mij of andere forumers een blowtje en een koffie komen nuttigen :evil: :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een akkoord maken met een taxidienst of zo, anders moeten ze maar te voet gaan :roll:

 

Nee, ik denk ook niet dat de tijd er rijp voor is :? , leek me wel een leuke topic :wink:

 

5 gram en 1 plant, Jezus. Waar halen ze het gewoon?

 

Thx voor de uitnodiging, daar hou ik je aan. Na mijn acht weken bedrust dan hé, anders moet je me maar komen bezoeken :!:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vindt het allesins tochal een stap in de goede richting, hopelijk blijven ze zo verder doen (wat ik zwaar betwijfel, ons apenland kendende)

 

enkel en alleen blijft het weer zo een van de wetjes die je langs twee kanten kan bekijken, er is altijd wel iets dat maakt dat de andere wet niet kan toegepast worden, zoals vroeger - je mag kweken maar de tegenhangende wet was dan je mag het niet oogsten -

 

ze willen de drugs nota duidelijker maken maar volgens mijn part is hij dat nog niet voledig

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in belgie is nooit iets volledig af, kunnen ze altijd wat verzinnen om ons te klooien :!:

 

Het zou wel een mooi idee zijn maar ik denk dat het vlaams blok daar waarschijnlijk weer een stokje voor steekt, zoals met het weedmuseum toen :?

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil gewoon dat die verdomde coffeeshops uit de grond reizen want ben het wel beu om telkens naar een coffeeshop te gaan in holland. ik moet telkens minimum 80 km rijden wat gek is want soms heb ik het wel eens moeilijk om aan wiet of shit te geraken via via. nu is het de tijd dat ze geen wietplanten kweken maar coffeeshops :evil: :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(

ooit mss

ik wil wel een shop uitbaten hoor

DE WITTE RAAF zal ik hem dopen

onthou het allemaal

alleen het beste en het allerbeste :twisted:

 

 

i like to dream

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet in Antwerpen wel een paar cafétjes waar je kan blowen...

je kan er zelfs lekkere hasj kopen, en dat heeft neits met die wet te maken, is er al enkele jaren dus... :(

 

als iemand het adres wilt weten.. PM he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...