Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
psilocybe80

FF voorstelle

Recommended Posts

hallo,

 

Bij deze een korte intro about me,

 

Ik 28 jaar (man - single)uit enschede ben sinds heel wat jaartjes regelmatig gebruiker van onze cannabis sativa hollandica,

dit jaar voor het eerst eens een poging gaan doen zelf een kweek te beginnen (met succes -tot nu toe).

Ik ben zeer van de psychedelische middelen (echt vet) daarbij/daarnaast tamelijk spiritueel (gnosis spreekt mij zeer aan), daarbij help een portie paddos soms erg bij.

Sinds een jaar of 3 fanatiek mushroom kweker, inmiddels is het me van het winter gelukt om ook wild geplukte Psilocybe Semilanceata (kaalkopje) te kweken.

Heb ervaring met een aantal soorten te weten, Cubensis B+,Golden teacher,Equador,Semilanceata en de minder psychedelische oesterzwam.

 

Na het ontkiemen (5 weken geleden)van de cannabis zaadjes (van Power Plant) ben ik eens op zoek gegaan naar enige info en kwam bij deze geweldige site terecht.

Heb me maar ingeschreven als dank voor de info, en misschien kan ik voor iemand iets betekenen tips truuks altijd welkom en tevens graag gegeven.

 

Mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.

 

 

Greetz Psilocybe80

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op het wietforum !

heb hier net ook zo een growsetje paddo's geoogst maar ben er ni echt tevreden van voor het geen dat kost.

als je zelf paddo's kan kweken moet dat ook wel lukken met een lekkere wietplant :rolleyes:

succes

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi psilocybe80,

Van harte welkom op dit mooie forum. :rolleyes:

Op paddo´s of wiet: Wij hebben voor iedereen iets.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...