Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Carthago

Welke zaden

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Dit is het eerste jaar dat ik ga kweken.

Vanwege omstandigheden moet ik dit ook op de Guerilla manier gaan doen.

 

Ik zit net op dit forum, en heb eens een paar topics gelezen, en kom ik erachter dat ik volgensmij vrij laat ben.

Ik moet namelijk nog zaden bestellen.

Maar nu zit ik met het probleem welke zaden ik moet kopen.

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.

 

 

Groetjes Pieter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent helemaal niet te laat!

omdat er veel te veel mensen te vroeg beginnen lijkt het zo.........

15 mei is de tijd om te starten

 

kijk voor goede buitenzaden eens bij sanniesshop, basicseeds

of lees outdoor verslagen om een goede keuze te maken naar een vroegbloeiende buitensoort

 

wierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje laat ben je wel, maar dat betekend alleen dat je plant iets kleiner wordt dan normaal.

Als je guerillia gaat doen zou ik voor de eerste keer autoflower soort kopen. Auto ak47 of Lowryder #2... die zijn dan binnen 7-9 weken klaar van zaad tot oogst.

 

Grz. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat er zo snel gereageerd word!

 

@ Weed grower, Dus met die zaden zou ik dan binnen 9 weken alles al kunnen oogsten?

 

 

Groetjes pieter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflower planten zijn natuurlijk wel een stuk kleiner(met maar 9 weken te leven), en de opbrengst is dan ook lager.

 

Maar als je deze week je zaadjes besteld, kan je mooi even voorgroeien, spots klaarmaken, en planten hoor! ;)

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat dit de eerste keer is dat ik ga kweken, begin ik goedkoop.

 

Ik neem denk ik Sannie's Basic seed mix, kost niet veel en toch 10 zaadjes voor buiten.

Weet iemand trouwens of je al zonder het open te maken bij levering al kan zien wat er in zou kunnen zitten?

 

 

 

Groetjes Pieter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt..

Met die zaadjes zijn ze binnen 7-9 weken oogstklaar. Ze worden natuurlijk wel een stuk kleiner dan een normale plant. Lowryder 2# word 50-80 cm, met een opbrengst van 15-25 gram per plant. En de auto ak47 wordt iets groter dan de lowryder 2#, en heeft dan ook een grotere opbrengst.

Maar ja voor een guerilla kweek is het wel zonde, omdat ze klein blijven (ze vallen wel minder op). Misschien is het leuk om een deense buitensoort te proberen. Deense buitensoorten

Ze zeggen dat deze begin september klaar zullen zijn... en er zitten leuke soorten tussen, voor een heele mooie prijs. bestelling was bij mij binnen 3 dagen thuis!!.

 

Dus je moet zelf maar kijken. Maar als je gewoon veel autoflowers zet, ben je bijna zeker dat er geen toprot zal komen.

 

Grz. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de basic seed mix besteld @ Sannie's shop.

Nu is het wachten op de zaadjes en ondertussen maar veel lezen hier om meer te weten te komen over het G-kweken.

Bedankt voor alle info!

 

Pieter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn plantjes van dit jaar staan al een paar weekjes te groeien maar het is zeker nog niet te laat om te beginnen.

Ik ben vorig jaar rond 15 mei begonnen en mijn sterkste plant is 2.30 meter geworden. Geen paniek dus.

 

Ik heb nog geen ervaring met autoflowers dus ik ga daar geen mening over geven.

 

Cheers

 

Duupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar in juli nog zaden in de grond gedaan en kunnen oogsten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
besteld @ Sannie's shop.

Nu is het wachten op de zaadjes en ondertussen maar veel lezen hier om meer te weten te komen over het G-kweken.

Dat wordt snel lezen dan! :) Want dat gaat snel bij Sannie.

 

Nachtwerk voor Carthago ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin dit jaar ook voor het eerst met kweken (guerilla) en mij is de new purple power vaak aangeraden :verrygood

 

gr sjabbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...