Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mariska1986

mariska is terug ! nieuwe ronde nieuwe kansen

Recommended Posts

Ja tuurlijk wel het kan allebij.

 

Maar ik zelf ben niet echt geld eisend, terwijl ik een heel laag inkomen en een hoog uitkomen heb.

Ik doe het puur, omdat ik het leuk vind en shopkoste wil besparen.

 

Jullie kunnen er nog een vakantie aan binde..

 

En tuurlijk schenk, het kan allebij..

En ik weet dat er wel grotere kwekers zijn die er ook veel plezier aanbeleven omdat het ook gewoon leuk is.

 

Maar ik zelf, zal er nooit meer als 5 nemen.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariska,

 

sorry maar ik ben het echt met Defqon eens, als je niet weet wat je doet laat het dan lekker of leer eerst voordat je ergens aan begint!

 

Hoop dat je geen buren hebt op die locatie want je zal het elektra ook wel op een even vage manier krijgen.......

 

P.S. die netten kan je in Urk of Volendam kopen in de havens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh dat is tegenwoordig toch normaal hier op het forum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jou ws zou ik lekker de stekker er uit trekken en eerst is even een maandje dit forum helemaal door lezen..... :D

mischien dat je t dan snapt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben na al die vragen eigelijk wel nieuwschierig geworden naar je schakebord

 

kan je daar eens een foto van posten?

 

Gr technofreakz

Share this post


Link to post
Share on other sites

electra is allemaal prima geregeld en aangesloten door een professional

 

zal ook wel wat fotos van het bord plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe is je brand beveiliging? Elektra is door een professional gedaan, je bedoeld dat het door iemand is gedaan die geen clownsneus droeg en geen schoenmaat 68 heeft>?

 

Sorry maar als ik alles lees dan denk ik echt dat het net als een ongewenste zwangerschap is waar je aan begint, je kan beter stap bij stap wat verder gaan dan dat je je blind staart op die Euro tekens die je nu hebt in je ogen! Als je niet weet wat je doet dan is het zonde van je tijd want opbrengst behalen en maximaliseren doe je met kennis! Als je niet weet hoe je je LV omhoog krijgt dan is het ver te zoeken!

 

Het is geen schande om een kleine kweek te draaien Mariska!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ze pronkt met ander mans hok, of dit hok is het resultaat van een

ongewenste zwangerschap

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles gaat goed met de dames en ze zijn allemaal mooi aangeslagen :D ik zal morgen een nieuwe foto plaatsen

 

vandaag staan ze precies 7 dagen op 18 uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij dat het goed gaat met je planten.

Maar wil je eens wat foto's van je elektra plaatsen, vooral je schakelbord!!!

Kunnen wij ook een stuk beter slapen :rofl

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier dan weer ff een update

 

dames staan precies 7 dagen in de groei en zijn allemaal mooi groen en zien er gezond uit :D

 

gallery_14855_4220_1228870.jpg

 

hier dan het bord

 

gallery_14855_4220_938334.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

schakelbord ziet er wel netjes uit, maar is helaas op hout bevestigd

 

heb je er toevallig ook poederblussers boven hangen? voor de veiligheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er op het eerste gezicht netjes uit dat bord, maar is hoop ik niet alles voor 15x600W?

als er kasten zijn doorgelust, dan hoop ik wel dat dat met 2.5mm kabel is gebeurd i.p.v. 1.5mm i.v.m. de warmte in de kabels.

waarom die losse kabels erbij?

is dat voor een eventuele uitbreiding?

voor de rest is het gelukkig wel netjes :whistling

 

succes en let op alles.

grtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mariska het ziet er leuk uit hoop op veel grammen bij de3 oogst! Maar heb zitten tellen je hebt er 75 staan + 15 lampen dat past nooit op die ruimte!

Ik zeg er hangen er maar 8. Ondanks die 8 heb je de temperatuur dan wel onder controlle want het is wel veel voor zo ruimte waar de lengte en de breedte een rol spellen bij zoveel watt?

Want ik denk dat je met een 6000 kuub het nog lastig gaat krijgen ivm de kleine opppervlakte. Maar in iedergeval succes :whistling

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat goed met de dames volgens mij hebben ze het lekker naar hun zin..........:whistling ik zal morgen weer wat fotos maken

 

aankomende zaterdag ga ik ze in de bloei zetten ze hebben dan precies 14 dagen op 18/12 gestaan :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow mariska,

heb jij iets nieuws uitgevonden? :whistling

Een dag van 30 uur? 18/12, 18 uur licht en 12 uur donker, neem ik aan.

 

Toppie

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja appart dat je zon mooie setup hebt en dat iedereen je afzeikt hier. ik wens je succes hoor ,maar ze hebben wel gelijk die freaks ,ze willen dat je oplet en het perfect doet want ze zijn liefhebbers van groen en willen dat je ze alle liefde van de wereld geeft .maar stiekum zijn we allemaal gewoon jalours dat je een mooie ruimte hebt ,waar een berg aan gaat komen hahhaha . mogen we raden wat de opbrengst wordt zodat je een sample aan de winnaar kan sturen hahahha

 

ik zeg 75 x 35gram is ongeveer 2,72 kilo droog max ik denk eigenlijk eerder 3 kilo max

 

misschien dat je met minder planten en een net toch ook de 3 kilo haalt (met 60 planten van 50 gram bv ) ik zal morgen ook eens een netje spannen hahaha voordat ik te laat ben straks

 

succces anyway mijn zege heb je , ik ben ook jalours hoor maar ik gun het je wel , ik hoop niet dat je naast mij woont want het is hier al warm zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had het verkeert geschreven......de lampen branden gewoon 18 uur en ik ga ze zaterdag inn de bloei zetten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mariska1986,

 

Ziet er goed uit....klein beetje gestrekt maar nog wel groen :rolleyes:

Hoe hoog hangen je lampen erop? en zijn ze allemaal aan?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lampen hangen er ongeveer 1 meter boven en nog niet alle lampen zijn aan ga er morgen nog een paar bij prikken.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan je lampen rustig een heel stuk laten zakken, dat moet toch geen nieuws voor je zijn als je op deze grote wat kweekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...