Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Weed Grower

Weed grower's 2e kweek

Recommended Posts

@angel777: Ja wel een beetje vervelend van al die beestjes in me planten..

Maar ik heb eigenlijk geen zin om met gif of zo te gaan spuiten.

Ze redden het toch wel gewoon als ik er niets aan doe ?

 

Gr. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wietgroeier

 

ziet er erg lekker uit hoor!!

en over die beestjes hoef je je geen zorgen te maken.

ik zou er ook zeker niet op gaan spuiten,af en toe es een flinke bui en het meeste spoelt er weer vanaf.

natuurlijk kruipt er daarna ook wel weer wat in,maar het is een cyclus die zichzelf in stand houdt

succes he..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee lekker bomen heb je al staan.

 

Ik heb het ook met die gaatjes in me bladeren. Alle nieuwe blaadjes kunne zich hier niet goed door ontwikkelen. Ik heb al met gif gespote, maar niks helpt. Mijn vermoeden is dat het insectje snachts langs komt.

 

Maar goed je plantjes zien er super uit. Suc6 veder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie middag .. !!

 

Wat een lekker weer deze dagen :nerd echt goed voor mijn planten.

Er is heel wat bijgekomen de laatste week:

- 3 stekjes van mij Royal Dane's gesneden. Alleen heb ik geen wortelstimulator gebruikt of wat dan ook, en tot nu toe doen ze het goed.

- 6x lowryder 2# die eerst binnen stonden heb ik nu buiten gezet, en die laten hun geslacht deze week zien hoop ik.

 

Dus ik zal morgen een updat proberen te maken, heb het alleen heeeeeeel erg druk deze 2 weken.

 

@indoflow: Bedankt indoflow ... Die beestjes mogen van mij lekker aan mijn plant eten als ze maar rustig aan doen.

Veel kwaad kan het niet volgens mij, en anders moetten ze er maar aan wennen.

Hoe zit het nou eigenlijk met jouw super mega kweek met al die deense soorten?? Want als ik op je topic kijk zie ik er niet zoveel meer :whistling

 

@z1000: ook erg bedankt. Hopelijk gaan ze snel bloeien, want ik zie al steeds meer witte haartjes verscheinen.

En dan blijven ze hopelijk ook nog onder het hek :blink:

 

Gr. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee weedgrower

 

zolang er geen bloei inzit kun je rustig spuiten.

dat spul vind je straks nergens meer terug hoor.

spuiten tijdens de laatste 4 weken van de bloei keur ik WEL af.

dan zouden er heel misschien nog restjes achter kunnen blijven die de smaak niet ten goede zullen komen.

we eten tenslotte iedere dag weer groenten die bespoten zijn ook al staat dat nergens op de pot beschreven :blink:

 

(foto-update????????) :whistling

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey wietgroeier.

 

ga dan maar es snel kijken in mijn topicje en verwen je ogen maar es lekker :whistling

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooo..........

.......

is daar nog iemand?

gooi dr es een foto op man,ik ben hartstikke nieuwsgierig naar je rdtjs :popcorn

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

How'r you all ?? :P

 

Vergeef me als ik jullie en alle nieuwschierigheid heb zitten laten wachten... maar ik ben zelf ook SUPER nieuwschierig naar mijn mooie planten.

Ik was namelijk (en ben nogsteeds) in New York en Boston op vakantie !!! :D En ik heb mijn schatjes ook al twee weken lang niet meer gezien!!!!

Geloof het of niet, ik heb gisteren zelfs twee keer achter elkaar nachtmerries gehad over mijn planten... de twee Royal Dane's waren allebij omgekapt en lagen daar dood,

en de rest was allemaal verschromepeld en ... die beelden .. Levens echt allemaal !!! Ik werd wakker en schrok me echt dood van die nachtmerrie.

Maar ik hoop echt dat het nog goed met ze gaat. Dat ze niet gestolen zijn of zo... want dat zie ik wel gebeuren aangezien vorig jaar ookal een plant gestolen was, en dit jaar mijn scooter!!! :P

In ieder geval ben ik de 24e terug denk ik en zal ik meteen foto's plaatsen. Tenzij ik eerst moet rauwen om mijn planten... :D

Maar ik hou de goede hoop er in !!:D

 

Nou dus ik spreek jullie over een week weer... :P

 

Gr. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee weedgrower

tijd dat je naar huis gaat :D

ik heb de resterende 6 royal dane in het zand geduwd dus ik moet iets hebben om af te kunnen kijken :P :P

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag stonies....

 

Om jullie toch nog een beetje op de hoogte te houden van mijn kweek zal ik nog ff een foto posten van mijn bomen ;)

In de rechter Royal Dane zit de bloei er al redelijk goed in, en de linker moet nog gaan beginnen denk ik.

Veel meer heb ik niet te vertellen, de foto zecht wel genoeg denk ik :verrygood

 

gallery_17933_7531_875889.jpg

 

Ooh ja en sorry voor de gedraaide foto :rolleyes:

 

Gr. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wietgroeier.

 

dat ziet er erg mooi uit.ik zie dat jij er ook eentje hebt die het verdomd om te bloeien?

ik vindt de 06 een stuk mooier en vroeger dan de 07 serie.

volgend jaar heb ik[hopelijk] zelf verse zaden van een hele vroege 07papa x supervroege 06mama.

geef je ze wel voeding mee sinds je thuis bent,zo ja welke gebruik jij dan?

veel plezier met de bloei..maak je maar op voor zachte zoetkruidige luchtjes in de tuin :verrygood

succes nog,grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey indoflow,

 

ja de rechter plant zit al wel lekker in de bloei, maar de linker naar alleen nog maar net haar geslacht zien... Wel gek maar zal wel gaan bloeien over een paar dagen hoop ik :verrygood

maar ik geef ze geen voeding. Ze redden het prima volgens mij zonder voeding.

Maar word hopelijk wel een grote oogst van die Royal Dane.

Whaha je zecht dat het lekker naar kruiden gaat ruiken in me tuin ?? Want bij beschrijvingen hoor ik dat het naar kattenpis ruikt ... Hoop het niet.

 

Gr. Weer grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plante zien er echt prachtig uit bro :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man.

 

ik zou ze toch echt een beetje gaan bijvoeren als ik jou was.in principe zekers wat pk boost dat zullen ze erg lekker vinden.

het bloeitempo zal je zien stijgen tot ongekend nivaeu.een beetje beendermeel,bloedmeel en een koemestkorrel dat is lekker organisch en kost maar een beetje.andere optie is een kant en klare bloeivoeding van bijvoorbeeld canna of bionova,dat kost wel iets meer maar dan gaat het ook wel heel rap allemaal!!de niet bloeiende gaat al snel in bloei hoor en het zal mij nix verbazen als ze toch nog ongeveer tegelijk klaar zijn..je wil niet weten wat ik allemaal al heb meegemaakt met dit soort!!

bijvoorbeeld..twee vrouwen bij elkaar,links is twee meter en staat al twee weken in bloei,rechts is nog geen driekwart meter.

twee weken later toen ik er weer kwam kijken stonden ze even hoog en groot en sterker nog,de voorheen kleinere plant gaat nu de grotere voorbij in de groei en ook in de bloei.

 

veel plezier nog met de bloei

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee weed grower

 

hebben we nog leuke foto's van 'n weekje later :verrygood

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens ... Wat een ellende hier !! 

 

Vrijdag avond loop ik net met mijn vriendin naar buiten om een lekker jointje te roken,

en jaa hoor ik krijg gewoon een klaplong !!!! Net wanneer ik mijn wiet ging brokkelen :verrygood

Het is toch schandalig dat so iets gebeurd ! Uit Alle dagen in de week moet mij lichaam nou net

een spontane klaplong krijgen als ik sta te popelen om een lekkere lemon skunk joint te roken.

Ik lig nu dus in het ziekenhuis en word van de week geopereerd aan me long, zodat het "niet" meer kan gebeuren.

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat het niet de eerste keer is dat ik het krijg, ik heb het hier voor namelijk al 2 keer gehad.

 

Vorig jaar in januari had ik het ook al gehad, en toen heb ik met alle goeie bedoelingen een vapbong (vaporizer) gekocht. Maar na een week of zo had ik het wel gezien met dat ding en ben ik weer gewoon joints gaan roken...

 

Het is gewoon niet te beschrijven hoe vervelend ik dut vind, aangezien er twee enorme royal danes in me tuin staan, wachtend om geoogst te worden B) ik had ook nog net 2 uur voor de klaplong een auto ak47 geoogst die heerlijk rook! 

En er staat ook nog eens nog een auto   

Ak47 in me tuin die nu eigenlijk geoogst zou moeten worden ... 

 

Naja ik dacht ff jullie dit te vertellen, en als jullie vragen hebben of zo hoor ik het heel graag!! 

 

Groeten van weed grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update van mij ziekenhuis Feest:

 

ik lig nu in het AMC en word morgen geopereerd aan me long.

Ga het niet allemaal uileggen omdat ik het ook allemaal maar vaag vind, maar ja.

Dus wens me allemaal veel succes en ik hoop dat het allemaal goed gaat !!

 

Zieke groeten van weed grower

 

Update van mij ziekenhuis Feest:

 

ik lig nu in het AMC en word morgen geopereerd aan me long.

Ga het niet allemaal uileggen omdat ik het ook allemaal maar vaag vind, maar ja.

Dus wens me allemaal veel succes en ik hoop dat het allemaal goed gaat !!

 

Zieke groeten van weed grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

is wel even schrikken zoiets te lezen

verdomme zeg

veel succes alvast morgen tijdens de operatie

 

als ik om de hoek woonde kwam ik je royals en je ak-tjes wel ff oogsten B)

 

heel veel sterkte morgen Weed Grower en we hopen snel weer (positief) nieuws te horen

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...