Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fif

Bio Buzz Off

Recommended Posts

Hey ik heb nog een pulletje buzz-off staan maar deze staat niet meer vermeld in de bio bizz site, is er iemand die dit product nog gebruikt en weet hoe te gebruiken?

Vroeger hing er een labeltje met instructies aan met een koordje aan de dop maar dit is nu verdwenen..

 

Tot de hoeveelste week van de bloei kan ik dit gebruiken, tegen wat helpt het allemaal? Insecten, plagen, schimmels?

 

Ik vrees dat ik met meeldauw zit op men plantjes (hopelijk heb ik het mis en komt het door dat anderen voeding, water op men bladeren gemorst hebben)

Nu heb ik de mogelijkheid terug om om de zoveel dagen men plantjes te verkennen dus als ik er deze nacht geraak neem ik men camera zeker mee om enkele bladeren te fotograferen hopelijk kunnen jullie mij uitsluitsel brengen.

 

Ik zou anders al es men moederplanten etc. preventief besproeien met buzz-off en mss ook men sletten die nu volop in bloei staan..

 

Dringend raad gevraagd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen Bayer schimmels halen.

Buzoff is voor beestjes, niet voor schimmels. (En neem meteen bayer spint mee, werkt beter tegen beesjes dan buzoff)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag je die ook in de bloei gebruiken? Ik zit nu op 5/6 weken bloei, door de vele forums te doorzoeken ben ik nu aan het twijfelen ook aan spint of trips..

Maar straks ga ik naar men plantjes desnoods morgenavond vanaf de lampen aanliggen met taxi en dan neem ik es een paar duidelijke foto's als dit lukt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...