Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cazzen

kweken van nematoden tegen varenrouwmug!

Recommended Posts

KWEKEN VAN NEMATODEN

 

Neem een petrischaal met 0,5 cm tuingrond ; leg in het midden een klad pindakaas. Zet, zonder afdekken, weg in een donkere ruimte. Na een paar dagen is succes verzekerd : het krioelt van de nematoden (cyclus 8 dagen) èn van hun consumenten : de mijten. Een stukje voedselketen in het klein.

 

Zou het werken?

 

biotip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bespaar je al die moeite. Koop een zak granulaat van ARTS en hang de inhoudt middels een pantykous in je voedingsvat. Dood alle slechte bodembeestjes.

 

Maar bedankt voor de tip :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ik dat ergens in belgie kopen aveve ofzo? grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt wel alsof der in belgie nooit wat te koop is :wacko: :rolleyes: ik hoor alle belgen hier altijd zeiken dat ze niets kennen krijgen :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ze hebben niet zoveel daar he;)

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bespaar je al die moeite. Koop een zak granulaat van ARTS en hang de inhoudt middels een pantykous in je voedingsvat. Dood alle slechte bodembeestjes.

 

Maar bedankt voor de tip :oeps

 

Ik heb geen voedingsvat, kan ik die granulaat ook gebruiken bij het wateren met een gieter?

 

En idd buiten den boerenbond - AVEVE dus - kun je hier niet veel vinden in ons Belgenlandje. En in een gewoon tuincenter raad vragen is vaak een merde omdat je altijd moet liegen. En als je maar een klein dingetje nodig hebt is het zo stom om daarvoor naar Holland te rijde hé.

 

Greetz

y

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke nonsens.

 

België kent uitgebreide gebieden met tuinders en/of boeren.

Die halen allemaal ergens hun spullen.

 

Ook zijn er Belgische bedrijven zoals Osmo en DCM die een uitgebreid pakket spullen hebben.

 

Misschien zijn Belgen niet zo goed in zoeken :oeps

 

Alaaf, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...