Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blowline

5 x Super Silver Haze + 2 x Northern Light

Recommended Posts

Nou zoals velen van jullie weten heb ik het kweekvirus goed te pakken :wtf:

Heb eergisteren me 3e hok afgebouwd en kon dus niet wachten om te zorgen dat erin stond wat erin moet staan.

 

Set up :

 

L1,2M B1,2M H2,0M

Phillips 600 Watt Son nog wat :rolleyes:

Gewone reflector

500kub afzuiger met filter.

Thermo Hygro.

2 x 10 liter potten voor de Northern Light Dames

5 x 20 Liter voor de SSH Dames

 

En de rest van de nodige spulletjes.

 

In ieder geval was het soortje hiervoor dat ik wou gaan doen Super Silver Haze Van The Green House.

Had pas geleden een mooie 6 pakketjes gekregen van iemand en het betrof ook nog eens de Gefeminiseerde uitvoering ervan.

 

Nou ben als eerst begonnen met een 2 litertjes water aan te maken met een PH van 6.0 in combinatie met een klein beetje wortelstimulator en wat bacterien.

En hierin heb ik 5 steenwolblokkies in gegooid om alvast de ph aan te nemen van het water.

 

2ypkxt4.jpg

 

Toen ben ik alvast mijn 20 liter potten gaan vullen met Plagron Gold Mix.

En heb ik mijn 2 al geboren Northern Light Females over gezet van hun 2 liter potjes naar 10 Liter Potten.

Toen zag het er zo uit en heb hun allebij alvast een litertje water gegeven in combinatie met een klein beetje Plagron Wortel Stimulator.

 

2wrm6v7.jpg

 

Toen was het tijd om te kijken of mijn steenwolblokkies de gewenste PH al hadden aangenomen en dat bleek het geval.

Heb toen met een stalen pin 8mm diep gaatjes gemaakt ter dikte van een drink rietje en de zaadjes erin gestopt.

Toen de steenwol blokkies in de aarde gezet al en alvast hun eerste nattigheid aangemaakt met een heel klein beetje wortel stimulator.

Verder heb ik mooie cirkels van isolatie geknipt met in het midden precies een gaatje waar de dames dan hun hoofd doorheen kunnen steken.

Dus onder tussen ziet het er zo uit.

 

2u5858z.jpg

 

Verder wil ik dus niet meer planten op deze oppervlakte gaan zetten en laat het zo met het id mooie grote planten te maken.

De Northern Light hebben een voorsprong op de andere, maar goed die andere gaan ze wel inhalen of evenhoog worden tijdens de groei piriode.

Verder heb ik ze nu de eerste piriode vanaf zaad 24 licht vanaf de 600 watt op zo een 60cm afstand.

 

Alle commentaar en Tips Welkom.

 

Cheers Mates

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee blowline ,

 

ziet er goed uit man ,

maar wat er gezegd word , misschien wat foto's ?

foto's zeggen meer als duizend woorden :rolleyes:

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoor maar er staat foto's bij me eerste posting :rolleyes:

 

En er ies nog niets veranderd sinds gisteren :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Bl. Beloofd wat moois te worden! Reacties komen wel zodra het grut wat groter is!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...