Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wEEdgIrl

Spacen/Hypen

Recommended Posts

Ja...altijd al willen weten..

Hóe is spacen/hypen nou ontstaan, welke gek kwam erop???!

[ik versta onder space/hype: hyperventileren, op de een of andere manier val je en dan ben je ergens anders voor een tijdje en daarna voel je je lekkr]

 

Ervaringen wilk altijd weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk spacen is voor mij gewoon meegaan met die heerlijke euforische gevoelens als je lekker knetter ben en je gedachten op de vrije loop laten. Gewoon met je fantasie op plaatsen komen waar je nooit ben geweest gewoon meezweven met het lekkere gevoel wat erbij hoort. Spacen rules big time dat kan ik je wel vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cker, cker...

 

maar sommige beweren dat 't slecht is en dat je in coma kan raken..moet je dit gelove ofniet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Kortom je zoekt iemand die de bloedtoevoer in je hals wilt afknijpen totdat je hersens te weinig zuurstofrijk bloed krijgen, je buiten bewustzijn raakt en je lichaam in reactie daarop wat natuurlijke dope aanmaakt om het intreden van de dood wat aangenamer te maken?

 

En vervolgens weer bij bewustzijn komen en jezelf "high"voelen vanwege de natuurlijke dope die je hersens aanmaken om de op handen zijnde dood te verzachten? (zo interpreteert je lichaam "outgaan".........

 

Nee dank je :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ik heb het altijd geweigerd te doen )ook bij anderen......)

 

Maar je hebt wel gelijk dat het een gek moet zijn geweest die dat heeft uitgedokterd 0X

 

 

 

edit:

 

Vraag me af of je dit wel bedoelde :oops: :oops: :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bedoelt iets soortgelijks...

 

- Je moet snel in en uit ademen (hyperventileren)

- Dit doe je een minuutje ofzo

- Daarna zo hard mogelijk uitblazen tegen je hand (geen lucht laten 'ontsnappen'.

 

Heb dit een paar keer gedaan. Tis wel grappig, maar niet te vaak doen want het lijkt me niet gezond voor je..

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk idd dat dit allemaal niet zo gezond is, heeft te maken met val in je bloeddruk denkek.

Flatliners (film) gaat wel heel erg ver op dit gebied, maar dan wel op gans andere manier.

maar wie dit nu juist uitgevonden heeft, denk eerder ooit ergens eens per toeval... :microwave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel hyperventileren doen wel meer mensen, ook mensen die dat eigenlijk niet willen.......

 

Het zal vast een keer "ontdekt" zijn toen iemand zijn/haar hyperventelatie wilde stoppen...

 

Ik vind het onverstandig om te doen, je speelt met bloeddruk en dus ook met je hart.........

Pas ermee op, dat zijn geen geintjes, als er ook maar iets fout bij je zit kan het hele zware gevolgen hebben........

Wat nu als de hyperventelatie niet goed meer te controleren is, dit kan gebeuren, bewust beginnen en het dan onbewust overpakken...

 

Wil je heel diep gaan doe dan een ademhalingsoefening om je bloeddruk en hartslag te verlagen, heeft een gecontroleerbaarder effect dat zo goed als hetzelfde is...

Heel simpel, 4 tellen inademen door neus, adem 7 tellen vasthouden en dan in 8 tellen langzaam door de mons uitademen(dit totaal 4 keer).

 

Doe dat en je zit zo low als je kan, doe het als je stoned bent en je gaat spacen....

 

Niet iedereen vind spacen lekker, het kan te heftig zijn.........

 

Zo heb ik een keer in mijn husbie gevlogen, ok dat klinkt heel weird , zal het uitleggen :wink:

 

Ik was lekker knetter en dacht bij mezelf we zullen eens wat proberen, dus ik ga reiki geven op het derde oog van mijn husbie, doe de ademhalingsoefening erboven op en ik val.........

 

Niet echt vallen, maar in je hoofd vallen, zo het donker in, na fftjes viel ik niet meer maar zweefde ik, zag beelden die mijn husbie ook zag(kwamen we later achter).

 

Het was erg spooky, totaal geen controle over, toen ik controle probeerde te krijgen klapte ik eruit.

 

Vliegen ging wel ok, landen was een ramp :wink:

 

Ben echt doodziek geweest daarna dus.................

Draaien, misselijk, niet kunnen focussen.........

 

Nee was niet voor herhaling vatbaar, maarja hoe ik het gedaan he weet ik niet, tging zomaar..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die reiki ook veel van je gevergt heeft.

 

Je bent zeer intens bezig geweest met energie en dit vergt zowiezo erg veel van je lichaam.

 

Ik doe het door mijn ademhaling aan te passen, zodat ik erg rustig wordt.

Het besef kan dan zomaar ineens weg zijn.

Lig vaker gewoon een uur naar de muur te kijken ofzo.

Ben wel van mening dat men niet te ver hierin moet gaan.

Je zou zomaar kunnen blijven "hangen" in die vertripte zone.

Je zou iig niet de eerste zijn !!!

 

Spacen is dus wel oke(mits binnen maten), maar hypen is toch zeer gevaarlijk.

 

ps. Ero ik weet wat reiki is, maar raak door dat derde oog wel in de war :?

(of is dit een mentale stimulatie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vraag me af of je dit wel bedoelde  :oops:  :oops:  :oops:

 

 

kweetnie wat ik precies bedoelde hehe..boeie

 

Majah...klinkt super vaag, maar tis wel lekkr....maar gezond ist idd niet dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezond kan je het niet noemen nee;

is kwestie van te weinig zuurstof in je hersenen;

en daar kunnen ze van beschadigen.

Het is zelfs mogelijk dat door een te hoge bloeddruk in je hersenen (minder o2 in bloed, dus gaat sneller stromen) er een adertje knapt.... hersenbloeding :? ja, kan ook coma tot gevolg hebben. Kans dat het gebeurd is wel heeeel erg klein......... dat moet ik zeker toegeven, maar de mogelijkheid is er wel.

 

steek dan maar een extra blowtje op om tot hetzelfde gevoel te komen :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...