Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G®££ñ¥

Joint verwarmen (toast/ roast)

Recommended Posts

Kwam daarnet ff dit tegen op het i-net

 

vraag me af of dit helpt en of het wat uithaalt als je het doet en ook wist iemand dat dit kon en of hij het al gedaan heeft.

 

In Denmark most people toast the tobacco, becurse of many reasons, here is 5 of them :

 

1. To clean the tobacco for Water, Nicotine and Tar.

2. Makes the tobacco to taste of nearly nothing

(so you can taste the hashies better)

3. And you will never get a Nicotine-shock and get sick, when the tobacco is toasted real good.

4. The Pipe or joints will burn better and they will taste better.

5. Danish people like the taste of very good maroccan and will not spoile it with untoasted tobacco.

 

Tips for toasting tobacco:

 

 

Make a bowl out of silver-paper, put in some tobacco and toast it carefull and never burn the tobacco. silverpaper.jpgsilverpaper2.jpg

 

 

Toast tobacco for about 20 secunds and do that many times.

As you see some smoke is coming up from the bowl, thats the bad stuff we like to toast out of the tobacco.

Toast the tobacco untill it gets dry and dont smell bad, then it's ready for use :evil:

silverpaper3.jpg

 

The right color of toasted tobacco is dark brown, not black!!

 

You can also toast tobacco without open the cigarets.

Toast the cigaret without burning the paper for about 20 sec. toast.jpgtoast2.jpg

 

Then blow in the cigaret for 15 sec and some smoke will come out, do that 4-5 times and the tobacco will be toasted.

This way needs a lots of practice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wreed moeilijk vind ik da, ik heb mijne joint in de fik gestoken daarmee, maar het kan wel eens het proberen waard zijn, je tabak eerst roosteren. Ik persoonlijk ga er nog ni aan beginnen mijn tabak te roosteren, dat gaat de smaak van de tabak echt geen goed doen denki ik 8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

luckies (lucky strike's) zijn al "toasted" (kijk maar op de zijkant) "this proces includes the Lucky Strike proces: it's toasted!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

het staat dus op de zijkant van het pakje en niet op de sigaret zelf... 8) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor degenen die iets trager zijn, :roll: :roll: :roll: .... of gewoonweg erg goede wiet hebben :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, ik ken het wel uit duitsland... op zich is het wel relaxed, al wordt je tabak er ook nog wel eens scherp van.. maar er zit wel wat in. In sigaretten zit ook een heleboel troep die je niet wilt roken: conserveringsmiddelen e.d.: vet chemische troep....die haal je er met roosteren ook uit... gewoon even proberen dus... met dat aluminiumfolie kan er weinig mis gaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praktisch idee, maar mij te veel werk. Aangezien ik op een avond wel eens een jointje of 15 draai (niet allemaal voor mij zelf natuurlijk) neemt dit te veel tijd in beslag. Ik gebruik sowieso altijd marlboro light, daar zit minder teer en nicotine in, hierdor proef je de tabak ook een stuk minder.

 

Maar ik ga het toch eens proberen :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom doe je het ook altijd maar twee joints, en dan denk je: Ja dag, bekijk het maar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

als ik het hoofd van die kerel in die 'tutorial' zie kan ik mee niet voorstellen dat het gezonder is :evil:

 

maar ff serieus, ja ik kan me opzich wel voorstellen dat dit relaxt is, maar zelf koop ik atlijd een pakje winner extra extreem totaal onproefbaar mild shag wat ik dan uitsluitend voor jointjes gebruikt. en de hoeveelheid tabak die ik gebruik stelt sowieso niets voor, ik doe het alleen zodat het lekker fikt en daar heb je echt maar weinig voor nodig, verhouding wiet to tabak zal zo'n 25 op 1 zijn, en ik raad dat btw iedereen aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stop dus definitief met proberen, heb al vijf sigaretten en 1 joint in de fik gestoken, hoe ze het doen is me een raadsel :roll:

 

Ik rol met Tigra, vind ik buiten puur een goede vevanger niet superzwaar maar ook niet te licht :wink: Waarschijnlijk veel te ongezond, interesseert me niet veel eigenlijk :twisted:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

heeft allemaal weinig zin........

de stoffen die je zo uit de sigaret roosterd, zitten ook in wiet zelf.....maar dan in een iets grotere hoeveelheid (ong. 40x zoveel) ..... en dan heb ik het niet over nicotine want er zitten nog veel meer stoffen in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk, ongezond is het toch, ik trek het me niet aan hoor, dan weet ik toch al aan wat ik waarschijnlijk sterf :evil:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gebruik sowieso altijd marlboro light, daar zit minder teer en nicotine in

maar wel veel meer andere troep :?

American Spirit schijnt de enige echte tabak te zijn waar nix aan is toegevoegd, deze is daarom ook wat droger dan gewone sjek. maar je moet maar kijken of je t lekker vind, k heb zelf t liefst helemaal geen tabak, anders 1/10 sigaret ofzo zodat ie goed brand.

 

maar over t eigenlijke onderwerp: k zal t vanavond is proberen :wink: 8O

 

laatz

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

het roosteren van tabac gaat niet ten koste van de smaak het gaat er zelfs milder door smaken wel lekker maar het vreet tijd en als je vaag ben dan laat je stteds die tabak pleuren ofzo ik vind het persoonlijk niet zo handig :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn advies is een keer proberen en daarna niet meer kost veel te veel tijd in verhouden met wat je er mee opp schiet.. scheelt iets in de smaak minder sherp enzo maar daar houd het dan ook mee op in mijn ogen (tis dak nog nuchter was toen ik het deed anders had ik niks gemerkt denk ik!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe dit altijd al met mn joint. maar ik houd de joint niet in mn vlam maar erboven. en ik heb m meestal wel al aangestoken. ik doe het niet omdat dan alle stoffen eruit gaan die ik niet hoef te hebben ik gebruik het bij hele scherpe joints

 

als je joint echt heel scherp is en steekt in je keel (eigenlijk niet meer zo heel veel last van tegenwoordig) maar als ik hem dan even een beetje verwarm NIET in de vlam houden maar erboven. dan smaakt hij veel zoeter.

 

misschien is dit iets om te proberen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begin er niet meer aan, heb er al verschillende joints mee in de fik gestoken!!!

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hij smaakt echt lekker. de vlam hoeft er nog geeneens zo dicht bij te zijn en al helemaal niet erin te hangen. je moet gewoon een 5 of 7 cm erboven houden en dan een beetje omdraaien af en toe. dan lukt het wel

 

ff offtopic ik zat een keer een joint te draaien. sjek lag er al in en wiet en tip. en iemand moest bijlichten met een aansteker. weet je wat die eikel deed. hij stak me vloei perongeluk aan. damn alles weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...