Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowline

50 x PP op 1,2m2 bij 2,0 hoog.

Recommended Posts

hola

 

 

blowline gewoon doorzetten ,20 jaar geleden deed ik het ook zo ,wel aardig wat werk maar wel fun :lol: ,had wel een aantal planten staan dan ,maar vroeger was alles beter heheheheh

 

het gaat erom wat jij het fijnst vindt ,en een ander doe het zo ,dus je hebt mijn aandacht ermee ;)

en als je ff denkt [positief] en je zit tussen de 7 a 10 gram per plantje mag je al helemaal niet zeiken :D

 

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens je veel succes toe kerel. Alleen al omdat je zo geduldig blijft bij al die commentaar verdien je een goed resultaat! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat hopen we allemaal voor je

 

Greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips en commentaar, hij is voor beiden ongevoelig...

 

Desondanks uiteraard succes gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren sorry maar ik gebruik nu dus wel even de quote weer want ik vind het anders een zooitje worden met alle reacties door mekaar heen om te beantwoorden.

Dus als het jullie ergert ja sorry dan.

 

ik blijf je toch volgen.

Want ik hou wel van een beetje, nou ja een beetje, eigenwijsheid.

Wel eens van rhizotonic gehoord?

en toprot van A.R.T.S.?

Ga maar eens info plegen in de GS. Belangrijk voor jouw kweek!!!

Ik kan het je wel vertellen maar het is beter dat je er zelf achter komt.

 

succes man

 

greetz sijp

 

 

Hoi Sijp

Ja ik ben ook heel erg eigenwijs, geef ik zelf na en ik hou van rommellen en kloten want daar leer je van.. :D

Ben nooit een persoon geweest die met de anderen meeloopt in niets doe altijd me eigen ding en uiteindelijk heb ik er altijd de vruchten van kunnen plukken.

Ben nu over die middellen aan het lezen, bedankt voor de tip en ga dat inderdaad nodig hebben...

 

 

dat ik nog moet uit leggen dat ik vind dat de test naar de klote is , dit zegt al genoeg maar goed .

idd het is nog het zelfde aantal planten maar een dubbele stres moment begin bloei haalt de test onder uit .

 

in een test ga je niet kloten anders is het test resultaat veranderd en dus alles voor niks geweest kan je dat wel snappen ?

 

Dan zijn wij het hier niet mee eens, want in een test is het altijd een kwestie van aanpassingen om je test zo goed mogenlijk te laten verlopen.

Dat is zo in alle branches niet alleen hennep kweken !!

 

hola

 

 

blowline gewoon doorzetten ,20 jaar geleden deed ik het ook zo ,wel aardig wat werk maar wel fun :lol: ,had wel een aantal planten staan dan ,maar vroeger was alles beter heheheheh

 

het gaat erom wat jij het fijnst vindt ,en een ander doe het zo ,dus je hebt mijn aandacht ermee :lol:

en als je ff denkt [positief] en je zit tussen de 7 a 10 gram per plantje mag je al helemaal niet zeiken ;)

 

 

 

mvgr thunder

 

Hoi Thunder

Jij snapt mij goed merk ik, het gaat er mij om ook hoever kan je gaan en het er zo goed mogenlijk van af brengen, heb gisteren de planten dus 2 keer overgepot nadat ik zag dat me eerste optie gewoon knudde was, maar zie nu dat de dames er echt blij mee zijn geworden, heb zojuist een kiekje bij hun genomen en heb ze tot vandaag vanaf het begin nog nooit zo mooi erbij zien staan !

Al haal ik 5 gram per plant is het ook goed dan weet ik dat dit niet rendabel is :) en als ik 10 gram per plant haal waar ik alles voor wil doen dan spring ik een gat in de lucht.

 

Ik wens je veel succes toe kerel. Alleen al omdat je zo geduldig blijft bij al die commentaar verdien je een goed resultaat! :D

 

Ey

Bedankt en die commentaar ben ik juist blij mee, alleen denken veel dat ik het in de lucht gooi terwijl dit niet zo is, ik sla het allemaal p en mocht ik het nodig achten zelf zal ik direct toeslaan naar een van deze adviezen van de mensen.

Ja een goed resultaat zou leuk zijn inderdaad ;)

 

dat hopen we allemaal voor je

 

Greetz sijp

 

Toppie

 

Cheers Mates

Ps zal morgen wel weer een foto shoot houden even dan kunnen jullie zelf zien en vergelijken hoe mooi het er nu bij staat en dat de vrouwtjes gelukkig zijn.

Oja en sorry voor de lange quote maar feit is dat het makkelijker lezen is voor diegene die hun reactie antwoord willen zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je ze overgepot hebt, ik had er vertrouwen in dat het goed zou komen.

Nu na 2 keer overpotten zul je, als het tegenvalt of meevalt, nooit weten of het aan de voorgroei, potten, bakken of aardebak lag.

Dus eigenlijk is je test mislukt.

Ik denk dat je je van de wijs hebt laten brengen door alle commentaren hier.

Toch wens ik je succes en hoop op een goede oogst voor je.

 

Groeten,

 

L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen even een vraag nou kwam ik net bij 1 van de 50 stuks iets raars tegen tenminste ik heb het nog nooit geizne.

 

Van het blad bij 1 blaadje zie ik dat 1 van de vingers krom staat ??

Jullie enig id wat dat kan zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozaiekvirus ? foto doet wonderen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozaic denk ik ook, onschadelijk verder. Dat overpotten vind ik zo dom nog niet gedacht, maar met een sea of green wil je alle plantjes hetzelfde houden. Nu er meerdere in een bak staan, kunnen de sterkere wat overwoekeren. De helt eruit halen zou ik nu echt niet meer doen.

Gaten moeten er wel in. Of je moet wel zo precies water kunnen geven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren komt goed heb net een kennis hier gehad en was loos alarm.

beetje parraheid zeg maar.

 

NOu de komende dagen zal ik me wat meer focussen op kast nummer 3 die ik net af heb.

 

Is wat opbouw betreft de zelfde kast en ook zelfde afmetingen.

 

ook 600 watt erin..

 

Alleen in deze ga ik het doen met maar 4 planten :rolleyes:

Alleen weet nog niet welke soort ik ga kiezen om met hun 4 zo een grote oppervlakte te bedekken ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep tmv.

 

Ff ervaringsinfo.

 

Houd je temperatuur als de lampen uit zijn minimaal boven de 20.5 graden C

Tmv word dan inactief, slaapstand als het ware.

Tmv is zelf niet zo schadelijk. Maar het maakt je plant zwak en daar door vatbaarder voor

schimmels en ziektes. Als je onder de 20.5 graden zit wordt het virus actief en verzwakt je plant

door steeds meer bladeren te infecteren en kruipt langzaam door de plant. Temp op 20.5 of hoger

en dan zijn er bijna geen bijwerkingen van tmv waarneembaar. Kacheltje snachts!!

wie heeft er eigenlijk geen tmv? Alle pp kwekers zeker of je moet zelf stekken kweken. Dus het

probleem is ruim bekend en de remedie is er niet maar wel een kacheltje om het stil te zetten.

snappie?

 

Greetz sijp

 

 

 

 

 

Heren komt goed heb net een kennis hier gehad en was loos alarm.

beetje parraheid zeg maar.

 

NOu de komende dagen zal ik me wat meer focussen op kast nummer 3 die ik net af heb.

 

Is wat opbouw betreft de zelfde kast en ook zelfde afmetingen.

 

ook 600 watt erin..

 

Alleen in deze ga ik het doen met maar 4 planten :rolleyes:

Alleen weet nog niet welke soort ik ga kiezen om met hun 4 zo een grote oppervlakte te bedekken ??

indica soortje en dan toppen en op scrog.

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Sijp

 

Indica soortje ?? zijn dat de Haze varianten ja toch ?

 

Bedankt voor je advies, ga morgen ook een kacheltje erin zetten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze varianten zijn sativa's en deze zijn trouwens beter voor in een scrog.

Je kan in principe elke soort in je nieuwe kast zetten en ervoor zorgen dat ze de breedte in groeien en je ruimte vullen.

Dit kun je door d.m.v Scrog, FIMmen, toppen, buigen, knakken en binden.

 

 

Greetz el NeGrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie info el negrow.

 

over scrog moet je nog ff veel info inwinnen blowline.

en eigenlijk pas doen als je een beetje goed kunt kweken.

Maar experimenteren is ook altijd leuk. Ga je het toch proberen dan

is er hulp genoeg hier!

nog ff over dat kacheltje, zo'n blaas ding vreet te veel energie.

Heeft te maken met het feit dat ie niet nagloeit. een kleine olie gevulde radiator wel.

Scheelt je zeker de helft aan stroom. Ik heb zelf een vijf ribben radiator hxbxd 50x30x10.

Is makkelijk te plaatsen omdat ie 10 cm diep is. ( karwei).

ff nog een paar tips:

 

Die radiator op de grond plaatsen en wel 30 cm afstand van je dames. Plaats er zo'n klein fannetje

(met klem van Brons, GS) boven en blaas de warme stijgende lucht niet direkt naar je planten maar juist de andere kant op.

ter verduidelijking:

 

gallery_20133_6897_158093.jpg

 

Bij fig 2 staan je planten te verkolen. Alleen maar als je radiator hoog genoeg hangt( zie hieronder)kan het.

 

Waar je dat fannetje hangt of neerzet is afhankelijk van je situatie met je dames.

 

Kan je die kachel niet op de grond kwijt dan ophangen dat ding. 10 hoger dan je planten. ff twee kettingen erdoor en aan je dak maken. fannetje ervoor hangen en naar door de radiator laten blazen. Als je over je toppen blaast is dat ook ok. als het maar niet direct is op je planten, maar dat snap je nu wel toch?

Weet wat ook een goeie is:

 

Ik heb zelf een radiator, van de cv installatie van het huis, in de ruimte hangen waar mijn kweekhok ook in staat.

Heb om de radiator een bak gemaakt zodat ie aangesloten zit tegen de muur. De lucht zuig ik aan van buiten of van de overloop

(met kou). deze gaat vervolgens naar de bak en wordt daar doorheengezogen door de 750m3 box die vervolgens de lucht middels een luchtverdelerpijp mijn hok inblaas. uitblaastemp is dan 23 C. Dit zorgt al voor een basdis temp van ongeveer 19 a 20 graden. als het buiten ongeveer 10 c is. Heb een termostaatkraan ertussen zitten en kan zo regelen.

 

ff een paar foto's

 

lucht inlaat.

gallery_20133_6897_61489.jpg

 

via radiator naar de box

gallery_20133_6897_8344.jpg

 

en dan me hok in

gallery_20133_6897_54747.jpg

 

Zo houd ik tmv onder controle en de warmte heb je toch wel nodig. Zeker in de winter!

en het scheelt energie kosten. De verwarming brand toch wel. Ben altijd thuis dus overdag als de lampen uit zijn

mooie temp in me hok. En 1050gr topkwaliteit pp gescoord met 2 x 600w

 

Zo das wel weer genoeg zo.

 

mischien heb je er iets aan.

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola

 

 

ja ik weet wat dat is ,is het overpot virus hehehehehehehheheheheheheheheheheheh krijg je kromme bladeren van [ grapje hoor zal wel tmv zijn ]

 

 

echt dom van je ,maarja ,je moet niet teveel af gaan van anderen hierzo op het wf,ze hebben allemaal wat te zeiken [ goed bedoeld hoor :rolleyes: ],ga je eigen gang ,je eigen gevoel ,je eigen ding ,daar blijf je bij zeg ik altijd maar ,nu weet je helemaal niks ervan ,wat het zal doen met die 49 op een meter2

 

jammer maarja suc49 :wacko:

 

 

mvgr thunder

 

hola

 

 

ja ik weet wat dat is ,is het overpot virus hehehehehehehheheheheheheheheheheheh krijg je kromme bladeren van [ grapje hoor zal wel tmv zijn ]

 

 

echt dom van je ,maarja ,je moet niet teveel af gaan van anderen hierzo op het wf,ze hebben allemaal wat te zeiken [ goed bedoeld hoor :wtf: ],ga je eigen gang ,je eigen gevoel ,je eigen ding ,daar blijf je bij zeg ik altijd maar ,nu weet je helemaal niks ervan ,wat het zal doen met die 49 op een meter2

 

jammer maarja suc49 :smoke

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...