Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tWack

Wat voor kast-maat, en een hoop andere vragen!

Recommended Posts

Beste allen,

 

Ik zit erover te denken om een kast te gaan bouwen waarin ik 2 duofluor 110 Watt lampen in wil hangen, dus in totaal 220Watt aan TL-buis verlichting.

De armaturen zijn 60cm lang en ~30cm breed. Ik kan ze naast elkaar hangen en achter elkaar, dus of 120cm x 30cm of 60cm x 60cm.

Ik wil hiervoor ook een kast bouwen, maar heb zo mijn twijfels, ik wil namelijk een aantal dingen kunnen doen in die kast:

- Autoflower soorten kweken.

- Niet autoflower soorten kweken

- Kort blijvende indica's, maar ook sativa's moeten kunnen (uit)bloeien in mijn kast, want ik ben van plan mijn eigen autoflower haze-achtige kruising te gaan maken..

- Ik wil wel goede comercieele kwaliteits toppen kunnen oogsten, als de topjes te 'fluffy' zijn zou ik teleurgesteld zijn. Het gaat me niet om het geld, maar wil wel wat spul met lichte trots kunnen verkopen of weggeven aan een paar vrienden enzo.

- Ook vraag ik me af wat voor oogsten ik zou kunnen draaien als ik in die kast bijvoorbeeld 5 white widow stekjes zou laten bloeien in scrog-stijl?

- Wat zouden de ideale afmetingen van de te bouwen kast zijn? Wat voor filter-systeem en koolstoffilter heb ik hierbij nodig??

 

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!

Als je vind dat ik niet die duofluor lampen zou moeten nemen maar een 400Watt HPS ofzo, dan hoor ik ook jouw mening graag natuurlijk!! Alle opmerkingen en kritiek is van harte welkom :D

 

Thanx tWack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...