Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robsan

ik ben ik

Recommended Posts

Hallo Allemaal!!!! ;)

 

Wie is wie en wie is hoe?

Omdat het wel zo netjes is om jezelf voor te stellen, zal ik dat hier in het (kort) proberen te doen.

Het moeilijke van het onderwerp jezelf voorstellen is dat ik zelf amper weet wie ik ben :P

Maar goed, ik zal het proberen Mijn naam is Rob (Robsan) (ganja-farmer@live.nl).

Mijn leeftijd is 39 jaar (dus het leven begint bijna), vader van 3 kinderen. 2, 7, en 9 jaar.

 

Na het verblijven op school is de rode draad door mijn leven cannabis.

Ik volg dit forum en andere media al sinds het fantastische gedoogbeleid, en probeer zo goed mogelijk te kweken, :wacko: ,zowel in de binnentuin als in de buitenlucht.

Verdere hobby's zijn:

Knutselen (bijvoorbeeld lampen maken en accesoires voor verdampers en waterpijpen.

Zeeaquarium en alles wat met zee te maken heeft (bijvoorbeeld een lekkere joint roken en luieren op het strand).

Tuinieren, vooral japanse zen/thee tuinen met veel bamboe en waterpartijen om te mediteren en te genieten van een heerlijk jointje en een kopje wiet thee.

Koken/bakken, dat is ook 1 van mijn favoriete bezigheden, van een indische rijstafel bereiden tot het bakken van een space pannenkoek.

Lezen, jazeker de Essensie, Highlife, en Soft Secrets lees ik al jaren met veel plezier.

Muziek, jah, een zeer uitgebreide muziek keuze, dit omdat ik lang reggae, hiphop, swingbeat, soul, trance, breakbeat, en house dj en producer ben geweest, en verschillende hiphop en houseparty's heb georganisseerd. Maar ook goede oude rock ballads en wat Nederlands talige muziek vind ik leuk.

Ook mag ik graag films kijken met name thrillers of docmentaires en filmpjes op internet (wat ook een favoriete bezigheid is).

Autorijden is ook een hobby en heb 15 jaar lang van mijn eigen koeriersbedrijfje mogen genieten totdat door files ed. ik mijn bedrijf heb moeten beeindigen en waardoor ik mijn ontspanning niet meer in de auto kan doorbrengen omdat ik in de schuldsanering zit.(hier mag je geen auto hebben).

En nu kom ik ook gelijk op het onderwerp schuldsanering, en het hoe en waarom ik nu wel op het forum reageer en aanwezig ben.

Dit is met name omdat ik de aankomende 3 jaar voldoende tijd heb, door de schuldsanering en door een burn out die ik te pakken heb.

In deze 3 jaar wil ik mij wel op therapeutische basis inzetten voor het Nederlandse gedoogbeleid en het verkrijgen van een vergunning om als gewoVisit My Websiteon burger te kunnen kweken, zonder dat we daar illegaal mee bezig zijn en zonder dat we steeds hoeven om te kijken of niet gevolgd worden of dat onze telefoon afgetapt wordt door justitie.

Ditgeen heb ik besproken met de (grote jongens) :specool , en deze waren hierover zeer enthousiast, vooral Whazzup want die bleek mijn dromen al waar te maken met zijn straks nieuw gelanceerde website (dit wist ik wel) :lol: en de stukken die hij al heeft geschreven in de Essensie.

Graag zou ik met een aantal vrijwilligers dit onderwerp van gedoogbeleid en regulieren van onze welgeliefde cannabis plant, die zoveel mooie mogelijkheden in het verleden en in de toekomst met zich mee brengt willen aanpakken.

 

groetjes Robsan :smoke ;)

 

surftips:Visit My Website

Visit My Website"]Visit My Website[/url]Visit My WebsiteVisit My Website

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

Robsan! Welcome!

 

Ik heb zelf al een hertekening van het Belgische gedoogbeleid gemaakt. (Zie handtekening) Misschien heb je er wat aan als inspiratie :wacko:

 

Je zal het hier ongetwijfeld heel leuk vinden!

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...